اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر پنجشنبه صورت گرفت

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه تالار مرکزی قم

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه تالار مرکزی قم بازدید کرد و از نزدیک در جریان مراحل ساخت این پروژه قرار گرفت.

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه تالار مرکزی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سیدمحمد حسینی که عصر پنجشنبه به قم سفر کرده است از پروژه تالار مرکزی قم که از جمله پروژه‌های طرح مهر ماندگار است بازدید کرد و از نزدیک در جریان مراحل ساخت این طرح قرار گرفت.

مسئول اجرای این پروژه در حاشیه بازدید وزیر به ارائه گزارشی از پیشرفت آن پرداخت و خاطر نشان کرد: پروژه تالار مرکزی قم در 12 هزار مترمربع در حال ساخت است که اسکلت‌بندی 100 درصد به اجرا رسیده است.

وی با بیان اینکه سقف‌ریزی‌ها نیز 95 درصد انجام شده است ابراز داشت: کارهای تاسیساتی نیز تا هفته آینده به اتمام می‌رسد و وارد فاز جدیدی از اقدامات خواهیم شد.

نصرت‌الله احمدی در تشریح بخش‌های مختلف تالار مرکزی قم گفت: این تالار دارای دو سالن 650 نفره و 220 نفره آمفی‌تئاتر، سالن تمرین تئاتر، سالن اجرای تعزیه و کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی است.

وی در ادامه قرارداد اتمام این پروژه را 31 اردیبهشت ماه سال آینده اعلام کرد و گفت: تمام تلاش ما این است که این پروژه تا قبل از پایان امسال به پایان برسد.

مسئول اجرای پروژه تالار مرکزی قم همچنین از اتمام یکی از تالارهای این پروژه همزمان با ایام دهه فجر امسال خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم با تلاش و کوشش مضاعف این امر را محقق کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این پروژه، بر اجرای هر چه سریع‌تر آن تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نیز پیش از این گفته بود: پروژه تالار مرکزی قم خوشبختانه با مشکل تامین اعتبار روبه‌رو نیست و اعتبارات لازم برای آن تهیه شده است و معاون اداری و مالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بازدیدهای متعددی از این پروژه داشته است.

مرتضی اسماعیلی‌طبا خاطر نشان کرده بود: استاندار قم بر اجرای این پروژه تاکید داشته و به صورت مکرر از پروژه تالار مرکزی شهر قم بازدید کرده و روند اجرایی کار را ارزیابی می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ابراز امیدواری کرده بود با به بهره‌برداری رسیدن تالار مرکزی شهر قم انجمن‌های هنری قم در این محل مستقر شوند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول