اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

حضور مردم در صحنه موجب حل مشکلات می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی گفت: حضور مردم در کنار دولتمردان طی 33 سال گذشته موجب حل بسیاری از مشکلات جامعه شده است.

حضور مردم در صحنه موجب حل مشکلات می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد اسماعیلی در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع پزشکی رفاهی قمر بنی‌هاشم زنجان که در سالن شرکت خطوط لوله زنجان برگزار شد، اظهار داشت: حضور خیران برای کمک به کاهش مشکلات بیماران، موجب کاهش رنج آنها خواهد شد.

وی به سابقه فرهنگی مردم استان زنجان اشاره کرد و افزود: مردمی با سابقه ارادت به اهل بیت به طور قطع بیش از این می‌توانند در عرصه‌های کمک به همنوع خود حضور داشته باشند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مسئولان در کنار مردم و به صورت هماهنگ با آنها حرکت کنند بخش اعظمی از مشکلات موجود در جامعه کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه کمک‌گرفتن از مردم در همه جای دنیا برای کاهش مشکلات یک رویه محسوب می‌شود، اضافه کرد: در 33 سال گذشته حضور به موقع مردم در صحنه‌ها موجب پیشرفت امور شده است.

اسماعیلی با اشاره به معضلات موجود در اقتصاد استان زنجان تصریح کرد: می‌توان از امکانات مردم در داخل و خارج استان برای کاهش و حتی حل این معضلات استفاده کرد.

وی با بیان اینکه دولت قصد واردشدن در سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی را ندارد، باید از توان بخش خصوصی استان برای راه‌اندازی اقتصاد بهره‌گیری شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وجود ظرفیت‌های درخشان در سطح استان زنجان گفت: استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها در همه عرصه‌ها استان را در کشور تبدیل به الگو خواهد کرد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول