اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری ایلام:

حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی بسیار ستودنی بود

خبرگزاری فارس: عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری استان ایلام گفت: حضور پرشور مردم در پای صندو‌ق‌های رأی بسیار ستودنی بود.

حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی بسیار ستودنی بود

سید خلیل سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: اصولگرایی دکتر متین که خود از جمله ایثارگران و خانواده معظم شهداست کاملاً مشخص است.

وی با بیان این که دکتر متین در دوران تبلیغات انتخاباتی خود بارها به بسیجی بودن و رهرو واقعی ولایت و رهبری بودن تأکید کرده است، ادامه داد: حضور وی در جلسات جبهه پیروان خط امام و رهبری گواه دیگری بر این سخن است.

دبیر جامعه اسلامی کارمندان استان ایلام با اعلام حمایت احزاب و چهره‌های اصولگرایی در استان از جمله جبهه پیروان خط امام و رهبری، حزب موتلفه اسلامی، جامعه اسلامی کارمندان، جامعه اسلامی مهندسین و شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی استان از انتخاب دکتر متین، اضافه کرد: حضور پرشور مردم در پای صندو‌ق‌های رأی و انتخاب این چهره ارزنده به عنوان یک شخصیت ارزشی و اصولگرا و نیز دیگر نامزدهای منتخب این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار ستودنی است.

وی گفت: امیدواریم که با همدلی و اتفاق نظر منتخبان مردم در راستای اعتلا و توسعه استان ایلام، عقب ماندگی‌ها و محرومیت‌های به جا مانده از ادوار گذشته هر چه سریع‌تر برطرف شوند.

دبیر جامعه اسلامی کارمندان استان ایلام در پایان از حضور حماسی مردم شریف و ولایت مدار استان در دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد .

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول