اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

حضور مردم در همه صحنه‌ها امنیت ملی را تقویت می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف و پشتیبانی آنها از نظام اسلامی و خادمان خودشان مبانی امنیت ملی را تقویت می‌کند.

حضور مردم در همه صحنه‌ها امنیت ملی را تقویت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در جلسه گرامیداشت روز ارتباطات در اردبیل اظهار داشت: ما بر خلاف حکومت‌های سرمایه‌داری که حرف اول و آخر آنها در‌آمد‌زایی است به جنبه‌های ارزشی و معنوی کار نیز توجه داریم و معتقدیم باید در تمام حوزه‌ها صرفه‌جویی، دوری از تجمل‌پرستی و اسراف در دستور کار ما باشد و ارزش معنوی کار نیز حفظ شود.

وی تصریح کرد: ما نباید تنها به جنبه در‌آمدی خدمات ارائه شده توجه کنیم بلکه در تکنولوژی‌های نوین برای از بین بردن آفت‌ها آموزش و فرهنگ‌سازی ضرورت دارد تا همانند پلیس بتوانیم با آموزش‌های غیر‌مستقیم تلفات و خسارت‌ها را کاهش دهیم.

استاندار اردبیل یادآور شد: هر چند نیازهای مردم متنوع و لوکس شده است اما ایمنی کار و ضرورت حفاظت از فضای شکل گرفته نباید قربانی توسعه کمی شود هر چند شرکت مخابرات با واگذاری 140 هزار شماره تلفن همراه و 10 هزار تلفن ثابت در سال گذشته به ویژه در ساخت و ساز‌های مسکن مهر کار مطلوبی در حوزه زیر‌ساختی انجام داده است.

صابری ضرورت ارائه خدمات ارتباطی در روستاها و کشاندن این خدمات به حوزه روستایی را خاطرنشان کرد و گفت: با این اقدام جلوی مهاجرت‌های بی‌رویه گرفته شده و تولید رونق می‌گیرد و مردم از خدمات متنوع در محیط زندگی خود بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول بیان داشت: تلاش در جهت تحقق تولید ملی فقط در حوزه تولید‌کننده و فعال اقتصادی نیست بلکه شرکت مخابرات نیز در تامین زیر‌ساخت‌ها و حتی با ارسال پیامک‌های تشویق‌کننده در این زمینه می‌تواند مشوق مردم به استفاده از کالاهای داخلی و برحذر کننده از مصرف صرف کالاهای خارجی باشد.

رئیس شورای اداری استان افزود: تولید‌کننده ما نیز باید به افزایش کیفیت تولید توجه کند چرا که برخی از تولیدات داخلی از کیفیت و استاندارد قابل قبولی برخوردار نیستند که سبب شده است گرایش تصنعی به مصرف کالاهای خارجی را در کشور شاهد باشیم.

صابری ادامه داد: انتظار می‌رود شرکت مخابرات در حوزه فعالیت خود به گونه‌ای حرکت کند تا نهضت بزرگ انسانی و الهی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تحقق عینی پیدا کند.

وی با ابراز خرسندی از افتتاح 200 پروژه مخابراتی با 64 میلیارد ریال اعتبار در استان ابراز داشت: در کشور ما اصل و مدار حرکت و تلاش تمام خادمان مردم هستند و ما ملتی به وفاداری و بی‌ادعایی ملت ایران در دنیا نداریم.

استاندار اردبیل ملت ایران را ملتی همراه، منصف، کم توقع و یاریگر همه امور دانست و گفت: حضور مردم امنیت ملی را تقویت می‌کند و همه ما وظیفه داریم در قدردانی و سپاس از پشتیبانی این ملت از نظام در تمام عرصه‌ها خدمتگزاری بی‌ادعا باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابری در پایان سخنان خود از شرکت مخابرات استان خواست ضمن حفظ ایمنی، بالا بردن ظرفیت آموزش مردمی و دریافت هزینه خدمات در قطع یک طرفه تماس‌های تلفن‌های ثابت و همراه هشدار اولیه را به مشترکان بدهد تا اسباب دلخوری و رنجش آنها در برخورداری از خدمات مخابرات فراهم نشود و مردم نیز در ادای حق و دین خود به بیت‌المال شایسته است هزینه خدمات گرفته شده را به موقع پرداخت کنند.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول