اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی آینده

لباس فرم بر قامت اعضای 21 مدرسه دخترانه کاشان می‌نشیند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: دبیران و کارکنان 21 واحد آموزشی دخترانه منتخب این شهرستان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با لباس فرم در محل کار خود حاضر می‌شوند.

لباس فرم بر قامت اعضای 21 مدرسه دخترانه کاشان می‌نشیند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان، حسین حنطه‌ای اظهار داشت: این طرح، به منظور الگوسازی، معرفی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دانش‌آموزان دختر کاشان، به‌طور آزمایشی اجرا می‌شود. 

وی، این طرح را از جمله مصادیق عملی امر به معروف ذکر کرد و بیان داشت: در نخستین سال اجرای این طرح، در هر یک از دوره‌های سه‌گانه تحصیلی، هفت مدرسه به‌صورت داوطلبانه مشارکت داده شده‌اند.

به گفته حنطه‌ای اجرای این طرح، مصوبه سه نشست تخصصی و حاصل هم‌اندیشی نمایندگان مدیران و دبیران، کارشناسان طراحی و دوخت لباس و اعضا شورای امر به معروف مدیریت آموزش و پرورش کاشان است.

مدیر آموزش و پرروش کاشان تصریح کرد: گروه جوان هر جامعه، به‌دنبال نوجویی و نوخواهی است و همچنین نیازمند الگوهای شایسته برای ترسیم زندگی آینده خود هستند که معلمان ما می‌توانند به‌عنوان بهترین الگو نقش شایسته‌ای را در این راستا ایفا کنند.

حنطه‌ای متذکر شد: هر الگوی شایسته نیازمند معرفی و شناساندن است بنابراین، مدرسه و فرهنگیان می‌توانند از ظرفیت‌های الگوی پنهان درسی در این مسیر استفاده کنند.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول