اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 8 میلیارد و 600 میلیون تومان

شیر در 4200 مدرسه اصفهان توزیع شد

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول ستاد تغذیه و نظارت بر شیر مدارس استان اصفهان گفت: سال تحصیلی گذشته 8 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار برای توزیع شیر در 4 هزار و 200 مدرسه موجود در سطح استان اختصاص یافته است.

شیر در 4200 مدرسه اصفهان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بهمن صفدریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: هر ساله از ابتدای مهرماه تا اردیبهشت‌ماه سال آینده شیر در مدارس و در میان دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آموزش و پرورش با کارخانه‌های شیر در راستای توزیع شیر در مدارس در سال گذشته تسویه‌حساب کرده است، اضافه کرد: توزیع شیر در مدارس در سال آینده مشخص نیست اما تمام زیر‌ساخت‌های اجرای این طرح در مدارس استان فراهم شده است.

کارشناس مسئول ستاد تغذیه و نظارت بر شیر مدارس استان اصفهان با تاکید بر اینکه طی سال‌های گذشته مهدهای کودک، پیش‌دبستانی‌ها و دانش‌آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی زیر پوشش طرح توزیع شیر در مدارس قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: سال تحصیلی گذشته 8 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار برای توزیع شیر در 4 هزار و 200 مدرسه موجود در سطح استان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به تعداد دانش‌آموزانی که در سال تحصیلی گذشته زیر پوشش این طرح قرار گرفته‌اند، اضافه کرد: در سال تحصیلی گذشته 700 هزار دانش‌آموز در 4 هزار و 200 واحد آموزشی موجود در سطح استان زیر پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

صفدریان با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز برای توزیع شیر در مدارس باید اختصاص یابد، تاکید کرد: توزیع شیر در میان دانش‌آموزان سبب رشد جسمی و ذهنی آنها می‌شود و وزارتخانه آموزش و پرورش باید به ضرورت توزیع شیر در مدارس توجه لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول