اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

قطار عمران شهری شوشتر با سرعت در حال حرکت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر گفت: قطار عمران شهری شوشتر با سرعت در حال حرکت است و باید در این باره با مدیران شهرستان همکاری کرد.

قطار عمران شهری شوشتر با سرعت در حال حرکت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی شامگاه چهارشنبه در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع خیریه تخصصی بقیه‌الله شوشتر اظهار داشت: قطار عمران شهری شهرستان شوشتر با سرعت بسیار زیادی در حال حرکت است و به این دلیل باید با مسئولان شهرستان شوشتر در رفع موانع موجود همکاری بیشتری کرد.

وی افزود: اعتبارات عمران شهری شهرستان شوشتر از سال 1389 که کمتر از 18 میلیارد ریال بوده است در سال 1390 به 55 میلیارد ریال رسیده است و در سال‌ جاری نیز این اعتبارات افزایش خواهد یافت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر نیازمند کار و تلاش بیشتری است، خاطرنشان کرد: شهرستان شوشتر نیازمند کار و تلاش بیشتری است و باید تلاش کنیم تا این شهر به آنچه لیاقت مردم این شهر و نام این شهر تمدن‌خیز است، برسد.

وی با اشاره به اینکه مقامات استانی به شهرستان شوشتر توجه خاص دارند، تاکید کرد: در سال گذشته اعتبارات شهرستان شوشتر در تملک‌دارایی 220 میلیارد ریال بوده است در حالی که در سال 1391 این اعتبارات به 278 میلیارد و 500 میلیون ریال رسیده است.

نجفی با اشاره به اینکه تلاش زیادی در بخش عمران شهری انجام شده است، گفت: در بخش عمران شهری و آبادانی شهرستان شوشتر تلاش زیادی شده است و باید در این مجال از تلاش‌های شهردار سختکوش تجلیل کرد.

وی افزود: ساخت پروژه‌های دولتی به دلیل محدودیت‌های اعتباری با زمان زیادی همراه است ولی ساخت مراکز خیریه به دلیل مشارکت بسیار زیاد مردم هیچگاه با مشکلاتی مواجه نمی‌شود و باید تلاش کرد تا سرعت عمل ساخت و ساز در این پروژه زیاد باشد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول