اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

13 درصد زمین‌های خرم‌دره به صورت آبیاری تحت فشار است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: در حال حاضر بیش از 13 درصد زمین‌های زیر کشت آبی شهرستان به صورت آبیاری تحت فشار است.

13 درصد زمین‌های خرم‌دره به صورت آبیاری تحت فشار است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با تاکید بر لزوم تلاش بیشتر در اداره‌های شهرستان برای تحقق شعال سال مبنی بر تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت‌: همه تلاش‌های انجام شده باید در جلسه ستاد توید ملی مطرح شده و روسای کمیته‌ها وظیفه دارند که فعالیت‌ها را جمع‌بندی و به صورت پاورپوینت در جلسه‌های ستاد شهرستانی ارائه دهند.

وی افزود: در این زمینه اگر مدیر دستگاهی فعال نبوده و در تحقق شعار سال عملکردی نداشته باشد یک امتیاز منفی برای آن دستگاه در نظرگرفته خواهد شد که همه دستگاه‌ها باید در کمیته‌های ستاد تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی فعالیت اساسی داشته و اثرگذار باشند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره به برگزاری سومین همایش روزی برای خرم‌دره اشاره و تصریح کرد:‌ بحث فرهنگ سازی برای خرید کالاهای ایرانی از مباحث مطرح شده در این همایش بود که در این زمینه همکاری و اطلاع‌رسانی در دانشگاه‌ها‌، آموزش و پرورش‌، اداره ارشاد‌ و رسانه‌ها تاثیرگذار است.

وی در ادامه به بحث آبیاری تحت فشار در شهرستان خرم‌دره اشاره و اضافه کرد: درحال حاضر بیش از 13 درصد زمین‌های زیر کشت آبی شهرستان به صورت آبیاری تحت فشار است و در این زمینه اقدامات خوبی در اراضی کشاورزی جنوب شهر خرم‌دره و اراضی روستای رحمت آباد و شویر انجام گرفته است‌.

نوری‌پور با اشاره به ادغام برخی اداره‌ها از جمله تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌، صنعت، معدن و تجارت و همچنین راه و شهرسازی گفت: همه دستگاه‌ها وظیفه دارند در رسیدگی به مطالبه‌های به حق مردم از هیچ گونه تلاشی دریغ نکنند.

وی افزود: اداره‌هایی که ادغام شده‌اند و کارشناس مربوطه در هنگام مراجعه‌های مردمی برای رسیدگی به امور وجود ندارد، باید توسط آن دستگاه پیگیری و اعلام نیاز گردد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول