اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ویژه رئیس جمهور:

اتمام طرح دو بانده محور راور ـ دیهوک تا پایان سال 92

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: اعتبار طرح دو بانده محور راور - دیهوک به سمت مشهد در حوزه استحفاظی استان کرمان 130 میلیارد تومان برآورد شده که تا پایان سال 92 به اتمام می‌رسد.

اتمام طرح دو بانده محور راور ـ دیهوک تا پایان سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، علی‌اکبر محرابیان عصر امروز در جریان بازدید از محورهای راور و سد قطروئیه، اظهار داشت: 198 کیلومتر از مرکز استان کرمان مسیر چترود راور دیهوک به سمت مشهد درحوزه استحفاظی استان است که از این محور 45 کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: 49 کیلومتر در دست ساخت و 104 کیلومتر در حال مناقصه و یا فراخوان است که عملیات اجرایی آن در یک ماه آینده پس از مناقصه در پنج قطعه همزمان اجرا می‌شود.

محرابیان بیان داشت: اعتبار این محور 130 میلیارد تومان برآورد شده که تا پایان سال 92 به اتمام می‌رسد.

وی در بازدید از سد قطروئیه راور گفت: مبلغ اولیه پیمان سد بیش از 160 میلیارد ریال با 63 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری به اتمام  می‌رسد.

اسماعیل نجار استاندار کرمان نیز اظهار داشت: با رساندن به موقع اعتبار امیدواریم تا پایان سال جاری این سد به بهره‌برداری برسد.

وی در بازدید از روستای قطروئیه که در مسیر مخزن آب سد قرار گرفته نسبت به انتقال آب روستای قطروئیه به شهرک جدید که هفت کیلومتر فاصله دارد، تأکید کرد و افزود: هر چه سریعتر ساکنان این روستا به شهرک جدید انتقال و در شهرک جدیدالاحداث سه برابر زمین ملکی روستا به اهالی واگذار شود.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول