اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نقده تاکید کرد

اتمام عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی تا دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار نقده گفت: عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی باید تا دهه فجر امسال به اتمام رسیده و تمکیل شود.

اتمام عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی تا دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسین یوسفی ظهر امروز در نشست اعضای شورای فنی شهرستان نقده اظهار داشت: مسئولان نهادها و سازمان‌های دولتی باید با پیگیری‌های جدی خود آخرین وضعیت عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی این شهرستان را اعلام کرده و عوامل رکود آنها را مورد بررسی قرار دهند.
وی افزود: در صورتی که مشکل طرح‌های عمرانی و علت رکود آنها کمبود اعتبار است با پیگیری‌های مستمر اعتبار مورد نیاز جذب و این طرح‌ها تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسند.
مدیر آموزش و پرورش نقده در این نشست با اشاره به اجرای طرح‌های مقاوم‌سازی مدارس این شهرستان گفت: در زمان حاضر دو باب مدرسه پسرانه و دخترانه شهری با پیشرفت فیزیکی 75 درصدی در حال ساخت بوده و عملیات مقاوم‌سازی دو مدرسه متوسطه نیز با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.
احیا نوروزی با اشاره به عملیات احداث یک سالن ورزشی در یکی از مدارس این شهرستان افزود: این سالن ورزشی 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین اعتبار لازم سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: بیش از 20هزار دانش‌آموز در نقده مشغول به تحصیل هستند که فراهم کردن فضای فیزیکی و آموزشی مناسب برای آنها از اهمیت و اولویت برخوردار است و در این راستا مجمع خیرین مدرسه‌ساز تمهیدات لازم برای جذب و شناسایی خیرین مدرسه‌ساز انجام می‌دهد.
شهردار نقده در ادامه عملیات اجرایی احداث پل ولایت را مورد اشاره قرار داد و گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم عمرانی این شهر است و از سال گذشته تاکنون 8 میلیارد و 590 میلیون ریال برای اجرای آن هزینه شده است.
زین‌العابدین صیامی با بیان اینکه با ساخت این پل بخش بزرگی از مشکل ترافیک این شهر حل می‌شود ادامه داد: این پروژه 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در زمان حاضر نیازمند تامین اعتبار لازم است تا در پایان سال آینده تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول