اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد

اتمام قطعه اتصالی طرح تبادل به اتوبان‌های پاسداران و کسایی تبریز

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از اتمام مراحل اجرایی قطعه اتصالی طرح تبادل امام علی (ع) به بزرگ راه‌های شهید کسایی و پاسداران خبر داد.

اتمام قطعه اتصالی طرح تبادل به اتوبان‌های پاسداران و کسایی تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین اظهار کرد: این قطعه از طرح تبادل امام علی (ع) به طول 550 متر در دو باند و هر باند به عرض 20 متر اجرا شده و دارای دو دهنه پل و تونل هر کدام به طول 150 متر است  و به‌عنوان یکی از مسیرها و قطعات اصلی و شریان‌های مهم طرح تبادل امام علی (ع) به شمار می رود.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه طرح تبادل امام علی (ع) به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه عمرانی شمال غرب کشور و صرف اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال، نقش اساسی در تبادل بار ترافیکی میان اتوبان‌های شمالی و جنوبی و نیز مرکز شهر و شهرهای اطراف تبریز به ویژه خاوران و باسمنج ایفا خواهد کرد ابراز امیدواری کرد این پروژه در صورت مهیا بودن شرایط جوی و نیز تداوم روند اجرایی فعلی همزمان با دهه فجر امسال به بهره‌برداری نهایی برسد.
گفتنی است، در میان ده‌ها طرح و پروژه زیربنایی و مهم عمرانی در حال احداث شهرداری تبریز، شاید بتوان از طرح تبادل دروازه ورودی شرق تبریز یا به تعبیری طرح تبادل کنار گذر شمالی به جنوبی و جاده تهران و بالعکس که به نام طرح تبادل امام علی (ع) نامگذاری شده است، به‌عنوان بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین پروژه عمرانی سال‌های اخیر شهرداری یاد کرد که مدیریت فعلی شهرداری طی سال‌های اخیر با درک اهمیت و ضرورت اجرایی این پروژه، نسبت به آغاز مراحل اجرایی آن اقدام کرده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول