اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاورارشد رئیس جمهور خبر داد

اتمام پروژه‌های طرح مهر ماندگار تا سال 92

خبرگزاری فارس: مشاورارشد رئیس جمهور گفت: پروژه‌های طرح مهر ماندگار تا پایان امسال و یا نیمه دوم سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

اتمام پروژه‌های طرح مهر ماندگار تا سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی‌اکبر محرابیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در قالب اجرای طرح مهر ماندگار 800 طرح بزرگ عمرانی و تولیدی در کشور شناسایی شده است.

وی افزود: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها 25 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که با اتمام این طرح‌ها شاهد تحولی بزرگ در اقتصاد و تولید کشور، ارتقای شاخص‌های برخورداری و برآورده شدن مطالبات مردم خواهیم بود.

این مسئول با تاکید بر بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده طرح‌های مهم و اساسی نیمه‌تمام کشور تا پایان دوره دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه‌ها هیچ مشکلی وجود ندارد، اظهار داشت: ردیف بودجه این طرح‌ها در سال 90 محقق شده و برای اتمام این طرح‌ها هیچ مشکل اعتباری و اجرایی وجود ندارد.

مشاورارشد رئیس جمهور با اشاره به اهداف طرح مهر ماندگار، افزود: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی، علمی، بهداشتی، صنعتی و کشاورزی، فرهنگی، راهسازی و سدسازی از اهداف این طرح است که تا پایان دولت دهم باید به نحوی عمل شود تا طرح‌های نیمه تمام مانع اجرای برنامه‌های دولت بعدی نشود.

وی با بیان اینکه دولت برای رشد، توسعه و پیشرفت کشور طرح مهر ماندگار را تعریف کرد، افزود: دولت برای انجام این مهم تصمیم و اراده جدی دارد و از همین ‌رو پروژه طرح مهر ماندگار را در دستور کار خود قرار داد.

این مسئول یادآور شد: 34 طرح بزرگ شامل طرح‌های عمرانی، بهداشتی، راه و ترابری، منابع آب و سدسازی، شبکه‌های آبرسانی، صنعت و معدن، میراث فرهنگی و گردشگری در آذربایجان‌غربی شناسایی شده‌اند.

مشاورارشد رئیس جمهوری روز چهارشنبه برای بازدید از روند اجرای طرح‌های عمرانی وارد آذربایجان‌غربی شد و در مدت دو روز اقامت خود در استان از تعداد زیادی از طرح‌های مهم و شاخص در دست اجرای استان بازدید کرد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول