اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اتمام مطالعات طرح انتقال آب چشمه سفید به لردگان

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری از اتمام مطالعات طرح انتقال آب چشمه سفید به شهرستان لردگان خبر داد.

اتمام مطالعات طرح انتقال آب چشمه سفید به لردگان
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‎اصغر عنابستانی بعدازظهر امروز در جمع مردم روستاهای دودرا از توابع شهرستان لردگان، اظهار داشت: ابا اجرای این طرح بزرگ آب آشامیدنی 137 روستا و دو شهر در شهرستان لردگان تامین خواهد شد.
وی افزود: مطالعات این طرح که از جمله مصوبات سفر نخست هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری است، به اتمام رسیده و آماده اجرای عملیات اجرایی است.
عنابستانی ادامه داد: به‌منظور رفع مشکل آب شرب مردم منطقه دودرا طرح انتقال آب آتشگا‌ه ـ سردشت ـ دودرا در این شهرستان اجرایی می‌شود. 
وی افزود: در همین راستا و با هدف تأمین نیاز آبی مردم این منطقه 30 کیلومتر لوله‌گذاری آب از محل چشمه تا روستاهای این منطقه بارگذاری می‌شود.
نماینده عالی دولت در چهارمحال و بختیاری زمانبندی اجرای این پروژه را یک سال اعلام کرد و گفت: به منظور اجرای طرح آبرسانی به روستاهای سردشت لردگان از محل چشمه آتشگاه 23 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.
عنابستانی تامین آب آشامیدنی و کشاورزی در شهرستان لردگان را ضروری بیان و تاکید کرد: تامین آب به ویژه در بخش کشاورزی موجب رونق اقتصاد است.
وی تأکید کرد: با توجه به استعدادهای موجود در این شهرستان از جمله چشمه‌های فراوان و متعدد چشمه سفید خانمیرزا، پروز فلارد، سندگان فلارد و آتشگاه لردگان مسئولان اجرایی و متولیان امور آب را بر آن می‌دارد که با ارائه طرح‌های بزرگ آبرسانی به روستاهای این شهرستان چاره‌اندیشی کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری به وجود رودخانه‏های مهم در این شهرستان اشاره کرد و افزود: اتخاذ تدابیر و انجام برنامه‎ریزی‌های لازم برای حل مشکلات مربوط به خشکسالی با استفاده از ظرفیت رودخانه‏های این شهرستان امری مهم و حیاتی در شرایط کنونی است.
عنابستانی پیروزی انقلاب اسلامی را موجب خدمات‌رسانی چشمگیر به مردم شهرستان لردگان بیان و خاطرنشان کرد: در رژیم شاهنشاهی هیچگونه توجهی به این شهرستان نمی‌شد.
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌ویژه در زمان فعالیت دولت عدالت‌محور خدمات مطلوبی از جمله پتروشیمی، احداث جاده، احداث کارخانه سیمان و اجرای طرح مسکن مهر در این شهرستان ارائه شده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از مدیران استانی به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات مردم شهرستان لردگان به منطقه دودرا از توابع شهرستان لردگان سفر و از نزدیک با مردم روستاهای این منطقه دیدار کردند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول