اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندوآب خواستار شد:

اهتمام جدی برای اتمام طرح مسکن مهر در میاندوآب

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندوآب گفت: مسئولان برای تکمیل واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر در میاندوآب به طور جدی تلاش کنند.

اهتمام جدی برای اتمام طرح مسکن مهر در میاندوآب
به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، حمید جلالی  یکشنبه‌شب در جلسه‌ای که برای بررسی فرآیند اجرای این طرح در میاندوآب تشکیل شد، اظهار داشت: واحدهای مسکونی در دست احداث این شهرستان از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و به نظر می‌رسد در صورت عدم وقوع سکته در مراحل احداث، در آینده نزدیک تعدادی از آنها به مرحله بهره‌برداری و تحویل به مردم برسند.
وی تصریح کرد: همکاری و جدیت مسئولان تنها عامل پیشبرد مطلوب عملیات اجرایی قلمداد نمی‌شود زیرا این واحدهای مسکونی توسط تعاونی‌های متشکل از مردم احداث شده و بخشی از اعتبارات مالی مورد نیاز برای احداث از طرف مردم تهیه شده، پس همکاری و مساعدت آنها یکی از فاکتورهای موثر در تسریع عملیات احداث قلمداد می‌شود.
این مسئول فراهم کردن زیرساخت‌ها برای توسعه خدمات در این واحدها را یکی از وظایف مهم دستگاه‌ها عنوان کرد و گفت: باید مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان برای توسعه اشتراکات مختلف اعم از برق، گاز، آب و تلفن در این واحدهای مسکونی برنامه‌ریزی کنند.
وی طرح مسکن مهر را یکی از طرح‌های ابتکاری دولت نهم برای حل مشکل مسکن اقشار بی‌بضاعت جامعه دانست و گفت: دولت عدالت‌محور با اجرای این طرح گام بسیار بلندی در راستای حل مشکل مسکن خانواده‌های کم‌بضاعت جامعه برداشت به طوری که با پرداخت تسهیلات بانکی با بهره مناسب و تامین آورده شخصی از سوی سرپرستان خانوارها، امکان خانه‌دار شدن برای همه فراهم شد.
این مسئول بر لزوم تسریع یافتن عملیات اجرایی سایر پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: هم‌اکنون با هدف ارتقای سطح خدمات پروژه‌های مختلفی در این شهرستان و توابع آن در دست اقدام است باید از طریق تامین اعتبار، رفع کردن موانع موجود در راستای اجرای کامل پروژه‌ها و تحویل آنها به مردم اقدام شود.
فرماندار میاندوآب در بخش دیگری از سخنان خود به تهدیدهای دشمنان علیه امنیت کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: ایادی استکبار جهانی با تهدید کردن موجب افزایش انسجام و اتحاد بین ملت می‌شوند که این هم منجر به متضرر شدن آنها می‌شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول