اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی استان البرز خبر داد:

اتمام تمام طرح‌های اجرایی بهزیستی البرز تا پایان سال 92 ‌

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی استان البرز اعلام کرد: کلیه طرح‌های در دست اجرای این اداره تا پایان سال 92 به صورت کامل پایان یافته و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

اتمام تمام طرح‌های اجرایی بهزیستی البرز تا پایان سال 92 ‌
مرتضی مکاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طرح‌های متعددی در استان البرز برای ارائه خدمات بیشتر به افراد زیرپوشش ‌در دست اجرا است که خوشبختانه تلاش ویژه‌ای برای اتمام آن وجود دارد.
وی تصریح کرد: یکی از مشکلات ما کمبود اعتبارات مالی بود که دولت در این راستا تلاش‌های خوبی انجام داده و در مصوبات استانی و همچنین اعتبارات استانی بخش مهمی از اعتبارات لازم در نظر گرفته شده است.
این مسئول تاکید کرد: توجه به افراد زیرپوشش بهزیستی همواره مورد تاکید دولت بوده و در راستای توزیع عادلانه امکانات باید به این بخش از جامعه خدمات ویژه ارائه شود.
مکاریان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 20 طرح عمرانی در سراسر استان البرز زیر نظر بهزیستی در حال اجرا است، گفت: مهمترین تاکید ما، تسریع در اجرای کامل طرح‌های فوق بوده و برای این منظور اعتبارات لازم در نظر گرفته شده است.
 
دهه فجر اکثر طرح‌های عمرانی بهزیستی در البرز افتتاح می‌شود

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده اکثر طرح‌های فوق در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
این مسئول افزود: همچنین در تلاش هستیم تا تمام طرح‌هایی که تا به امروز در استان البرز اجرای آنها کلید خورده است، تا پایان سال 92 به اتمام برسد.
مکاریان اعلام کرد: تنها در سال 90  بیش از 23میلیارد ریال برای اتمام پروژه‌های فوق اعتبار در نظر گرفته شده و امیدواریم با تعامل و همکاری میان دستگاهی، شاهد گسترش خدمات‌رسانی در استان البرز به مردم باشیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول