اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه طلیعه ظهور صورت می‌گیرد

ارائه نظرات و رهنمودهای رهبری در موضوع انتظار

خبرگزاری فارس: غرفه ولایت فقیه و انتظار در نمایشگاه طلیعه ظهور اقدام به معرفی نظرات و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص مسئله انتظار کرده است.

ارائه نظرات و رهنمودهای رهبری در موضوع انتظار

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه طلیعه ظهور، غرفه ولایت و انتظار از جمله غرفه‌های برپا شده در نمایشگاه طلیعه ظهور است که در خصوص ارائه و معرفی نظرات و رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص مسئله انتظار به فعالیت مشغول است.

در این غرفه مجموعه پوسترهایی حاوی سخنان و نظرات بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری به نمایش گذاشته شده که شامل موضوعاتی چون ماموریت و ویژگی‌های دولت ظهور، عدالت واقعی، زمینه‌های ظهور، مجاهدت در شرایط خاص، آمادگی و حرکت به معنای حقیقی انتظار، تکلیف شیعیان منتظر و انتظار از دیدگاه امام خمینی(ره) قرار داده شده است.

پخش آیتم‌های صوتی و تصویری از سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص انتظار و مفاهیم وابسته به آن از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در این غرفه است.

عموم بازدیدکنندگان از نمایشگاه طلیعه ظهور می‌توانند با حضور در غرفه ولایت فقیه و انتظار ضمن بازدید از مجموعه پوسترها و تصاویر، نسبت به تهیه فیلم‌ها و صداهای پخش شده اقدام کنند و علاوه بر این از مشاوره کارشناسان حاضر در غرفه نیز نهایت بهره را ببرند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول