اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قرچک:

سپاه در اطاعت از آرمان‌های امام و رهبری ثابت قدم است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه قرچک با اشاره به دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه در اطاعت از آرمان‌های امام و رهبری آگاه، مطیع و ثابت قدم است.

سپاه در اطاعت از آرمان‌های امام و رهبری ثابت قدم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه قرچک ضمن دعوت از نمازگزاران به تقوای الهی گفت: به عبادت حق تعالی بپردازید تا عاقبت به خیر بشوید، اهمیت عبادت خالصانه بسیار مورد تایید پیامبر و معصومین علیهم‌السلام بوده است.

امام جمعه قرچک با بیان اهمیت گرامیداشت ماه شعبان اظهار داشت: رزق و روزی‌های افزون‌تری در این ماه و ایام وجود دارد که مبادا بی‌نصیب بمانید، امروز آغاز ماه شعبان است که در این ماه درب‌های بهشت باز می‌شود و مرکز شعبه‌های خیرات است.

وی در ادامه افزود: شعبان مقدمه رمضان است و رمضان مقدمه شب‌های قدر است. فرازهای دعا را با اشک و تضرع از درگاه احدیت طلب کنید که خداوند فریاد دل‌های شکسته را می‌شنود.

خطیب جمعه قرچک در ادامه ضمن تبریک ولادت حضرت سیدالشهدا (ع) و قرابت روز پاسدار گفت: روز ولادت سیدالشهدا (ع) بهترین نامگذاری برای کرامت و تجلیل از پاسداران اسلام و انقلاب است. صبر و بردباری از نشانه‌های پاسداران واقعی است و سپاه در اطاعت از آرمان‌های امام و رهبری آگاه، مطیع و ثابت قدم است.

وی در تجلیل از نیروهای سپاه ادامه داد: آنچه همواره به عنوان نقشه عملکرد روشن سپاه شناخته می‌شود تحلیل و تصمیم‌های درست و آگاهانه این عزیزان بوده و تشخیص واقعیات امروز از نکات برجسته سپاه است. در دهه چهارم انقلاب حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب مقابله با تهدیدهای نظام است.

حجت‌الاسلام اسماعیلی گفت: بنده به نوبه خود از مجید پورچی فرمانده اسبق سپاه ورامین به دلیل فعالیت‌های بی‌شائبه ایشان در استقرار سپاه قرچک تشکر می‌کنم و از خداوند منان آرزوی آینده‌ای درخشان برای محمد مومنی فرمانده جدید سپاه ناحیه ورامین دارم.

امام جمعه قرچک با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و هفتم تیر عنوان کرد: دشمنان با هدف گرفتن آیت‌الله بهشتی و بهترین‌های انقلاب قصد صدمه رساندن به ارزش‌های انقلاب داشتند که باید بدانند ما هرگز از ارزش‌های خود عقب نخواهیم نشست. علم و حلم در وجود شهید بهشتی بارز بود و مهندسی قضایی از مهم‌ترین خدمات شهید بهشتی است. بنده به نوبه خود از قضات بخش قرچک که با کمترین امکانات به حجم انبوهی از پرونده‌ها رسیدگی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی خطاب به اسرائیل جنایتکار عنوان کرد: اسرائیل در بدترین وضعیت خود به سر می‌برد، زیرا تنها حماس برای مقابله با آنها کافی است. اکنون که پس از مذاکرات 5+1 به اهداف خود نرسیده‌اند شروع به رجزخوانی کرده‌اند که باید بدانند نابودی آنها به یاری امام زمان نزدیک است.

خطیب جمعه قرچک در ادامه خطاب به مسئولان و نمایندگان دولت اظهار داشت: از وضعیت آب آشامیدنی قرچک به لحاظ کمی و کیفی راضی نیستیم، چرا به این مردم محروم توجه نمی‌کنید! سئوال بنده و مردم این است که چرا برای همه چیز و همه جا بودجه وجود دارد اما نوبت که به مردم قرچک می‌رسد برای خدمت‌رسانی و اصلاح وضعیت آب شرب منطقه هیچ بودجه‌ای وجود ندارد؛ که البته امید داریم حل بشود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول