اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه شهید محلاتی قم:

خیانت‏کارانی که مقابل رهبری ایستادند از حریم خدا تجاوز کردند

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه شهید محلاتی قم گفت: خیانت‏کارانی هستند که مقابل امام خمینی(ره) ایستادند و در زمان رهبری آیت‌الله خامنه‏‌ای نیز برابر ایشان مقاومت کردند؛ این‏ها کسانی هستند که از حریم خدا تجاوز کردند.

خیانت‏کارانی که مقابل رهبری ایستادند از حریم خدا تجاوز کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، محمداسماعیل خدادادی صبح امروز در نشستی با عنوان "بررسی نقش نفوذی‌ها در آسیب‌رسانی به انقلاب و بررسی آخرین اخبار داخلی و خارجی" که در سالن هلال‌احمر شهرستان گرمسار برگزار شد، اظهار داشت: خیانت مشتق از خَوَن به معنای مخالفت با حق و پیمان در پنهانی بوده و نقطه مقابل خیانت امانت است.

وی به جایگاه خیانت و امانت اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین فضایل اخلاقی و ارزش‌های انسانی و اسلامی که با تأکید فراوان در قرآن و احادیث از آن یاد شده، امانت‏داری است و علمای اخلاق نیز اهمیت فوق‏العاده‌ای برای آن قائل هستند و به عکس خیانت را جزو گناهان کبیره می‌دانند.

استاد دانشگاه شهید محلاتی قم به خیانت خیانت‏کاران در هفتم تیرماه اشاره کرد و گفت: خیانت‏کارانی بودند که مقابل امام خمینی(ره) ایستادند و در زمان امام خامنه‏‌ای نیز در مقابل ایشان ایستادند؛ این‏ها کسانی هستند که از حریم خدا تجاوز کردند.

خدادادی با اشاره به آیات قرآن گفت: کسی که از حق و حقیقت جدا شود، خدا ذلت و خواری را نصیبش می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان دامغان نیز در ادامه گفت: پاسدارهای جوان نیاز به کسب تجربه از پیشکسوتان عرصه جهاد دارند.

حجت‏‌الاسلام مهدی مقری اظهار داشت: پیشکسوتان با روحیه جهادی خود با کمک به جوانان در عرصه اهداف سازمانی تلاش می‌کنند و چراغ راهی برای پاسداران جوان هستند.

مسئول نمایندگی ولی‏‌فقیه در سپاه شهرستان دامغان گفت: در روایت وارد شده که اگر بهشت به تکلم بیاید خواهد گفت "أنا من الحسین"، چراکه از نور امام حسین بهشت خلق شده، بنابراین به همین دلیل است که روز تولد چنین امام بزرگواری را امام خمینی(ره) روز پاسدار نامگذاری کردند.

مقری اضافه کرد: امام حسین(ع) سرور دین مبین اسلام است و پاسداران انقلاب اسلامی نیز باید حافظ دین اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند.

وی خاطرنشان کرد: پاسداری یک وظیفه ذاتی برای پاسداران است که با خدمت 30 ساله به پایان نمی‌رسد و درست است که برخی در خدمت نهاد سپاه بازنشسته شده‌اند اما وظیفه پاسداری از انقلاب بر پیشانی آنها حک شده است.

مقری اضافه کرد: پاسداران در هر زمان و در هر مکانی و چه با لباس سپاه و چه بدون لباس سپاه، چه مشغول به کار و چه بازنشسته باشند، مردم آنها را به عنوان پاسدار می‌شناسند و تمام حرکاتشان را به پای سپاه و نظام می‎نویسند.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول