اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره موسسه مالی میزان مطرح کرد

حمایت موسسه میزان از والیبال خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان گفت: در سال جاری نیز این موسسه از نماینده والیبال استان در لیگ برتر حمایت مالی می‌کند.

حمایت موسسه میزان از والیبال خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غفور حلمی بعدازظهر امروز در حاشیه نشست خبری موسسه مالی و اعتباری میزان در مشهد، در جمع خبرنگاران در ارتباط با انصراف این موسسه از حمایت از والیبال استان اظهار کرد: در پی اعلام انصراف این موسسه از همراهی مالی نماینده والیبال خراسان، هواداران این رشته پر طرفدار مراجعاتی انجام دادند که در این راستا همه آنان خواستار تجدید نظر در این تصمیم بودند.

رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان افزود: از سوی دیگر نیز مدیران ارشد استان هم تماس‌های حاصل کردند و در این ارتباط بر لزوم بازگشت میزان به صحنه ورزش تاکید شد.

وی ادامه داد: با توجه به اشتیاق جامعه ورزش و نیز روشن نگه داشتن چراغ والیبال استان خراسان رضوی و کمک به افزایش انگیزه در نزد جوانان، بار دیگر این موسسه حمایت مالی خود را از این  رشته جذاب اعلام کرد.

رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان به ظرفیت ةای استان خراسان‌رضوی در رشته والیبال اشاره کرد و اظهارداشت: یکی از اهداف این موسسه حمایت از ظرفیت‌ةای ورزشی موجود استان خراسان‌رضوی بود و معتقد هستیم که استفاده از این ظرفیت‌های جوان استان مهم‌تر از قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول مسابقات است.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول