اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت والیبال خراسان‌رضوی:

هنوز حامی مالی برای والیبال خراسان‌رضوی پیدا نکرده‎ایم

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت والیبال خراسان‌رضوی گفت: برای تیم والیبال استان هنوز حامی مالی پیدا نکرده‎ایم.

هنوز حامی مالی برای والیبال خراسان‌رضوی پیدا نکرده‎ایم

جواد فخار صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد اظهار داشت: از وضعیت موسسه مالی و اعتباری میزان اطلاعی ندارم و نتوانستم با مسئولان این موسسه ارتباط برقرار کنم اما سرمربی تیم اقداماتی انجام داده است و شنیده‎ام که تا حدودی توانسته مسئولان این موسسه را راضی به بازگشت کند، اما خبر موثقی در این خصوص ندارم.

وی ادامه داد: هنوز هیچ جایگزینی برای این موسسه پیدا نکرده‎ایم و تیم هیچ اسپانسری ندارد.

فخار خاطرنشان کرد: سه‌شنبه هفته جاری در سازمان لیگ جلسه‎ای در خصوص وضعیت لیگ سال بعد خواهیم داشت و در آن جلسه سیاست‎های فدراسیون اعلام می‎شود و پس از این جلسه با پیش زمینه‎ای که خواهیم داشت به دنبال مذاکره با چند اسپانسر خواهیم رفت.

وی افزود: بسیاری از تیم‎ها در ارتباط با افزایش دستمزد بازیکنان مشکل دارند و هنوز تیمشان را نبسته‎‌اند و در خصوص تعداد تیم‎های حاضر در لیگ سال بعد نیز هنوز چیزی اعلام نشده است.

سرپرست هیئت والیبال استان خراسان‌رضوی در ارتباط با خبر ورود یکی از مسئولان استان به انتخابات ریاست هیئت والیبال گفت: اطلاعی از این امر ندارم اما اگر از مسئولان استان کسی بخواهد رئیس هیئت شده و به والیبال کمک کند شخصاً استقبال خواهم کرد.

وی افزود: در زمان ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیئت نیز اعلام کردم که دوست داشتم از مسئولان استان و افرادی که توانایی کمک به والیبال را دارند برای ریاست ثبت‌نام کنند و اگر چنین فردی بیاید با کمال میل کنار می‏روم.

فخار در پاسخ به این سئوال که آیا امکان ثبت‌نام مجدد از کاندیداها وجود دارد، گفت: از این مساله اطلاعی ندارم و باید اداره‌کل ورزش و جوانان در این مورد اظهار نظر کند اما اگر این مورد در اختیار من بود حتماً کاری می‏کردم تا فردی صاحب نفوذ ریاست هیئت را برعهده بگیرد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول