اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت والیبال قم:

برترین والیبالیست قمی به مسابقات جوانان اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت والیبال استان قم از اعزام تیم والیبال رده سنی جوانان قم برای شرکت در پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.

برترین والیبالیست قمی به مسابقات جوانان اعزام می‌شوند

سیدروح الله شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مسابقات والیبال رده سنی جوانان قهرمانی کشور از نیمه دوم تیرماه آغاز می‌شود و طی آن تیم والیبال رده سنی جوانان این هیئت به عنوان نماینده قم در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌رود.

وی ادامه داد: در واقع مسابقات قهرمانی رده سنی جوانان کشور از روز هفدهم تیرماه به مدت یک هفته برگزار می‌شود و تیم والیبال جوانان هیئت والیبال استان قم در گروهی قرار دارد که بازی‌های آن در شهر اراک به انجام خواهد رسید.

دبیر هیئت والیبال استان قم افزود: در این دوره از پیکارها پنج تیم حضور دارند که بازی‌های خود را در مرحله مقدماتی یا گروهی به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا در نهایت تیم‌های برتر هر گروه راهی مرحله دوم این رقابت‌ها شوند.

شفیعی اضافه کرد: با توجه به اینکه مسابقات رده سنی جوانان والیبال قهرمانی کشور همانند رقابت‌های رده سنی امید در گروه‌های مختلف مقدماتی برگزار می‌شود، از سوی فدراسیون والیبال میزبان رقابت‌های گروه‌ها مشخص شده‌اند و بر این اساس هیئت والیبال استان مرکزی در گروهی که تیم هیئت قم قرار دارد، بازی‌ها را میزبانی می‌کند.

دبیر هیئت والیبال استان قم در ادامه به ترکیب تیم والیبال اعزامی رده سنی جوانان استان قم به این مسابقات اشاره کرد و یادآور شد: در ترکیب این تیم بهترین‌های حال حاضر والیبال استان قم حضور دارند، ضمن اینکه چند عضو مستعد تیم رده سنی امید نیز به این تیم اضافه خواهند شد.

وی که یکی از مربیان پرتلاش والیبال استان قم محسوب می‌شود، به نفرات حاضر در کادر فنی و سرپرستی این تیم  اشاره کرد و افزود: همانگونه که تیم والیبال رده سنی امید قم قهرمان گروه پنجم مقدماتی پیکارهای امیدهای کشور شد، به موفقیت تیم رده سنی جوانان نیز بسیار خوش‌بین هستیم.

دبیر هیئت والیبال استان قم در ادامه با اشاره به حریفان تیم والیبال رده سنی جوانان قم در گروه مقدماتی مسابقات قهرمانی جوانان کشور ابراز کرد: در این گروه والیبالیست‌های جوان و آینده‌دار اعزامی هیئت والیبال قم با تیم‌های مرکزی، اصفهان، تهران و البرز رقابت می‌کنند.

وی عنوان داشت: همچنین در گروه‌های دیگر این مرحله از مسابقات والیبال رده سنی جوانان قهرمانی کشور، تیم‌های والیبال از استان‌های مختلف کشور به شکل دوره‌ای برای کسب جواز صعود به مرحله نهایی پیکارهای جوانان کشور با یکدیگر مسابقه می‌دهند که تعداد آنها به نزدیک 30 تیم می‌رسد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول