اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان 6 روز رقابت در قم

قم و اصفهان به مرحله نهایی والیبال امیدهای کشور راه یافتند

خبرگزاری فارس: پایان شش روز رقابت تیم‌های مدعی در مرحله مقدماتی والیبال امیدهای کشور در قم با صعود تیم‌های قم و اصفهان همراه بود.

قم و اصفهان به مرحله نهایی والیبال امیدهای کشور راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دیدارهای مرحله مقدماتی پیکارهای والیبال قهرمانی رده سنی امید کشور با رقابت تیم‌های مدعی در شش گروه مقدماتی در حالی شب گذشته به کار خود پایان داد که بازی‌های گروه پنجم به میزبانی هیئت والیبال قم برگزار شد.

این در شرایطی است که در این گروه تیم‌های والیبال اصفهان، قم، تهران، مرکزی و البرز بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در سالن شهید محمود رضائیان قم برگزار کردند تا چهره دو تیم صعود‌کننده‌ به مرحله بعد این رقابت‌ها مشخص شود.

در حالی که تیم‌های مدعی شرکت‌کننده در بازی‌های گروه پنجم از روز یکشنبه هفته گذشته در قم مستقر شده بودند، در نهایت دو تیم اصفهان و قم از این گروه به جمع تیم‌های برتر صعودکننده از گروه‌های مختلف در مرحله دوم رقابت‌ها پیوستند.

در آخرین روز برگزاری این مسابقات در سالن شهید محمود رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم، تیم‌ والیبال امید اصفهان در جدالی حساس و البته نزدیک و فشرده در مقابل تیم هیئت والیبال البرز موفق به کسب پیروزی شد.

در این دیدار که با توجه به تلاش دو تیم برای صعود به مرحله نهایی در اوج حساسیت برگزار شد، هر دو تیم بازی بسیار خوبی ارائه کردند که حاصل آن کشیده شدن بازی به گیم پنجم بود و در نهایت امید اصفهان موفق شد تهران را با حساب 3 بر 2 شکست دهد.

در این مسابقه ابتدا این تیم اصفهان بود که با ارائه بازی بسیار خوب و درخشان در گیم نخست نتیجه را از آن خود کرد و در جدالی نزدیک موفق شد تیم والیبال امید البرز را شکست داده و برای کسب برتری در این دیدار انگیزه خود را نشان دهد.

با این حال گیم دوم این دیدار حکایت از برد امید البرز داشت و با اینکه دو تیم تا امتیازهای پایانی پا به پای یکدیگر پیش آمدند اما در نهایت این تیم والیبال البرز بود که موفق شد با عملکردی بهتر نسبت به گیم قبل، این بار پیروز میدان شود.

در گیم سوم باز هم این تیم والیبال امید اصفهان بود که نسبت به البرز بازی بسیار بهتری ارائه کرد و از برخی اشتباهات در زدن سرویس و همچنین ضعف در دریافت‌ها در این گیم بهتر بهره برد تا تیم امید البرز این گیم را به تیم امید اصفهان ببازد.

در گیم چهارم کار با حساسیت بالایی پیگیری شد و این تیم والیبال امید البرز بود که با استفاده از اشتباهات تیم والیبال اصفهان در بازی ماراتن گونه موفق شد حریف را شکست داده و بازی 2 بر 2 مساوی شود تا اینکه در گیم پنجم اصفهان صاحب برتری شد و در مجموع این مسابقه 3 بر 2 به سود اصفهان به پایان رسید.

بدین ترتیب تیم والیبال امید هیئت اصفهان با کسب این پیروزی هشت امتیازی شد و بالاتر از البرز شش امتیازی در یک قدمی تیم 10 امتیازی امید قم به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی پیکارهای والیبال قهرمانی امیدهای کشور صعود کرد، ضمن اینکه در دیگر دیدار روز پایانی، تهران سه بر صفر از سد البرز عبور کرد، اما هر دو تیم حذف شدند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول