اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان:

نیازمند همکاری مسئولان یزد برای تامین سالن والیبال هستیم

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان گفت: برای انجام بازی‌های والیبال در سطح حرفه‌ای به سالن نیاز است و این سالن‌ها در سطح استان موجود است و تنها نیاز به همکاری مسئولان وجود دارد.

نیازمند همکاری مسئولان یزد برای تامین سالن والیبال هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا باغستانی ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: سال گذشته در بازی‌های لیگ برتر والیبال نیاز به سالن بود که به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها مشکلاتی در برگزاری بازی‌ها ایجاد شد.

وی افزود: خوشبختانه در سطح استان سالن برای بازی والیبال داریم اما لازم است برای استفاده از این سالن‌ها، مسئولان بیش از پیش همکاری و تعامل داشته باشند.

باغستانی تاکید کرد: ورزش حرفه‌ای، آبروی استان است و خوشبختانه پیشگامان نیز که برای نخستین بار در لیگ برتر کشور حضور یافته بود، خوش درخشید بنابراین همکاری با این باشگاه، سبب افتخارآفرینی برای کل استان می‌شود.

وی ادامه داد: البته احداث سالن در درازمدت در دستور کار پیشگامان قرار دارد اما تا آن زمان نیاز به استفاده از امکانات موجود در استان داریم.

باغستانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نگاه گروه پیشگامان به ورزش، نگاهی ارزشمند است، اظهار امیدواری کرد: با همکاری رسانه‌های استان به اثبات برسانیم که ورزش در فضای سالم و بدون حاشیه همراه با موفقیت، امکانپذیر است و به دنبال تقویت این فضا هستیم.

باغستانی با بیان اینکه پیشگامان اکنون در رشته‌های والیبال، شنا و دوچرخه‌سواری فعالیت می‌کند، عنوان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده با برنامه‌ریزی مدون بتوانیم سایر رشته‌های ورزشی را نیز پوشش دهیم.

وی با اشاره به اهداف باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان خاطرنشان کرد: پیشگامان دو هدف اصلی تقویت ورزش تخصصی از پایه و بومی‌سازی ورزش را دنبال می‌کند.

باغستانی تاکید کرد: معتقدیم یک ورزشکار با اخلاق‌مداری می‌تواند بر جامعه تاثیرگذار باشد به همین دلیل به دنبال تربیت ورزشکاران تاثیرگذار و اخلاق‌مدار و تقویت فضای ورزشی سالم هستیم.

وی عنوان کرد: محوری‌ترین برنامه باشگاه پیشگامان، تفکر برنامه‌ریزی و داشتن برنامه سالانه و مدون است.

باغستانی خاطرنشان کرد: به دنبال همین برنامه‌ریزی‌ها، سال گذشته والیبال پیشگامان در لیگ برتر کشور خوش درخشید و باشگاه نیز به تعهدات خود عمل کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی مدارس والیبال و شنا در استان یزد اظهار امیدواری کرد: در یک فرآیند و بازه زمانی مشخص، در جهت بومی‌سازی تیم‌ها گام برداریم.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول