اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه پیکارهای قهرمانی کشور

مردان والیبال نشسته قم از سد البرز عبور کردند

خبرگزاری فارس: تیم والیبال نشسته هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در آستانه پیکارهای قهرمانی کشور از سد تیم البرز عبور کرد.

مردان والیبال نشسته قم از سد البرز عبور کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که کمتر از دو روز دیگر به وعده فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان در برگزاری پیکارهای والیبال نشسته قهرمانی کشور باقی مانده است، تمام تیم‌ها به نوعی مشغول آماده‌سازی خود هستند.

یکی از تیم‌های پرقدرت و مدعی که قرار است در پیکارهای والیبال نشسته قهرمانی جانبازان و معلولین کشور حضور یافته و برای قهرمانی تلاش کند، تیم والیبال نشسته هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم است که مدافع عنوان قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در سال 90 نیز به شمار می‌رود.

مردان والیبال نشسته قم در راه کسب آمادگی لازم به منظور حضوری موفق در پیکارهای والیبال نشسته قهرمانی مردان کشور تمرینات خود را از مدت‌ها قبل زیر نظر کادر فنی آغاز کرده و در حال حاضر با توجه به شرایط بسیار خوبی که دارند، آماده جدال با حریفان هستند.

در این راه تیم والیبال نشسته هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم عصر امروز در دیدار تدارکاتی با یکی دیگر از تیم‌های خوب شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی کشور، یعنی البرز آمادگی خود را محک زد.

در این مسابقه که از جذابیت بسیار بالایی نیز برخوردار بود و هر دو تیم با توجه به نفرات بسیار خوبی که در ترکیب خود داشتند و آمادگی نسبتا مطلوبی که از آن بهره می‌بردند، در تلاش برای کسب پیروزی مسابقه نزدیکی را به نمایش گذاشتند.

حاصل تلاش دو تیم والیبال نشسته هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم و البرز در این دیدار تدارکاتی کشیده شدن بازی به گیم پنجم و در نهایت برتری تیم قم بود.

مردان والیبال نشسته قم برای نشان دادن توانایی‌های خود در این دیدار بعد از اینکه با میزبان به تساوی دو بر دو رسیدند، در گیم سوم با قدرت بیشتر بازی کرده و با عبور از سد البرز در مجموع این دیدار را به سود خود به پایان رساندند.

این در حالی است که میزبان رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی جانبازان و معلولین کشور از سوی انجمن والیبال نشسته فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان مشخص شده و تیم‌های شرکت‌کننده در مشهد مقدس به مصاف هم خواهند رفت.

تیم والیبال نشسته مردان هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم سال گذشته در جریان رقابت‌های لیگ دسته اول مردان باشگاه‌های کشور در جدال با تمام حریفان خود مقتدرانه به برتری دست یافت و قهرمان کشور شد تا به لیگ برتر صعود کند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول