اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان

مدارس والیبال و شنا در یزد راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان از راه‌اندازی مدارس والیبال و شنا به منظور تقویت رشته‌های ورزشی از پایه در یزد خبر داد.

مدارس والیبال و شنا در یزد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیدمصطفی سجادی ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: مجموعه پیشگامان در 10 سال گذشته به صورت اسپانسر و حمایتی کار می‌کرد اما در سال گذشته مسئولان تعاونی به این نتیجه رسیدند که ظرفیت وارد شدن در امر ورزش را دارند بر این اساس مجوز تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان اخذ شد.

وی افزود: سال گذشته با تشکیل نخستین تیم، به موفقیت‌های قابل قبولی دست یافتیم به نحوی که تیم والیبال پیشگامان توانست در لیگ برتر کشور به خوبی ظاهر شود و کسب رتبه ششم این رقابت‌ها برای ما تا حد زیادی قابل قبول بود.

سجادی با بیان اینکه والیبال به طور جدی در دستور کار باشگاه پیشگامان است، بیان کرد: در کنار والیبال امسال به شنا و دوچرخه‌سواری نیز پرداخته‌ایم.

وی ادامه داد: تیم دوچرخه‌سواری پیشگامان نیز چندی پیش توانست در مسابقات کشوری به مقام قهرمانی دست یابد.

سجادی با بیان اینکه ورزش در باشگاه پیشگامان با دو هدف دنبال می‌شود، بیان کرد: بومی‌ سازی و انجام کار پایه‌ای در دستور کار باشگاه پیشگامان است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در کادر تیم والیبال سه بازیکن یزدی به تیم اضافه کردیم و همه فشارهای ما بر روی سرمربی این بود که بازیکن باید بومی باشد.

سجادی با تاکید بر توجه باشگاه پیشگامان به ورزش به صورت پایه‌ای، افزود: در همین راستا مدارس والیبال و شنا به زودی در یزد آغاز به کار خواهد کرد.

وی مهلت ثبت‌نام را تا دهم تیرماه اعلام کرد و یادآور شد: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان مراجعه کنند.

سجادی با بیان اینکه این مدارس بر اساس برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده حرکت می‌کنند، اظهار داشت: برای این مدارس برنامه پنج ساله تدوین شده و از اکنون مشخص است که شاگردان این مدارس در سال دوم یا سوم در چه رده‌ای درحال فعالیت هستند.

وی عنوان کرد: افراد پس از ثبت‌نام مورد پالایش قرار می‌گیرند و انواع تست‌های ورزشی و سنجش سلامت بر روی آنها انجام می‌شود، عنوان کرد: پس از ثبت‌نام نهایی شهریه این مدارس از آنها اخذ می‌شود اما اگر شاگردان این مدارس در هر مقطعی توسط مربیان و سرمربیان تیم‌های ورزشی پیشگامان انتخاب شوند، تمام مبالغ دریافت شده به آنها بازگردانده خواهد شد.

سجادی خاطرنشان کرد: این مدارس به صورت مداوم و مستمر در همه ایام سال فعال است مگر اینکه استعداد و ظرفیت کافی وجود نداشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برای بانوان نیز در رشته والیبال برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است، اظهار امیدواری کرد: با اجرای به موقع برنامه‌ها، بانوان نیز به لیگ امسال والیبال برسند.

سجادی در مورد بودجه‌های باشگاه پیشگامان نیز عنوان کرد: سال گذشته 1.5 میلیارد تومان بودجه این باشگاه بود که امسال حدود 20 درصد رشد خواهد داشت و سقف قراردادها نیز در سال گذشته 140 میلیون تومان بوده است و امسال هنوز قراردادی با بازیکنان والیبال نبسته‌ایم.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول