اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا

تیم والیبال کاله عازم چین می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال مازندران از اعزام تیم کاله برای شرکت در رقابت‌های والیبال قهرمانی بزرگسالان جام باشگاه‌های آسیا در کشور چین خبر داد.

تیم والیبال کاله عازم چین می‌شود

معصومه قلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان کرد: تیم والیبال کاله مازندران که سال گذشته با اقتدار قهرمان لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت می‌کند.

وی افزود: این مسابقات که از 10 تیر به مدت 9 روز در شهر شانگهای چین برگزار می‌شود، 12 تیم  قهرمان از باشگاه‌های کشورهای آسیایی شرکت دارند.

قلی‌زاده تصریح کرد: تیم کاله مازندران با 12 بازیکن  و شش همراه برای شرکت در این رقابت‌ها امروز راهی چین می‌شود.

رئیس هیئت والیبال مازندران در ادامه بیان کرد: 12 تیم حال حاضر این مسابقات در چهار گروه چهار تیمی با هم مسابقه می‌دهند که کاله مازندران به عنوان نماینده و قهرمان ایران در گروه دوم با نماینده کشورهای قطر، ازبکستان و میانمار هم‌گروه است.

وی گفت: با توجه به حضور چند بازیکن خوب و ملی‌پوش در تیم کاله مازندران و همچنین بازیکنان تاثیرگذار بومی و جوان این تیم از مدعیان قهرمانی این دوره است.

قلی زاده درباره بازیکنان تیم والیبال کاله مازندران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: رضا قرا، حمزه زرینی، سعید معروف، عادل غلامی، علیرضا نادی، میلاد عبادی‌پور، آرش صادقیانی، شهرام محمودی، وحید سید عباسی، مهدی رنجبر، فرهاد نظری و عبدالرضا علیزاده به عنوان 12 بازیکن در این رقابت‌ها هستند.

رئیس هیئت والیبال مازندران همچنین افزود: سرمربی و هدایت تیم کاله مازندران بر عهده بهروز عطایی از مربیان باسابقه تیم ملی والیبال کشورمان است که آقایان محمد شریعتی به عنوان کمک مربی و حسن منصوری به عنوان سرپرست تیم والیبال، کاله مازندران را در این پیکارها همراهی می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مسابقات والیبال قهرمانی بزرگسالان جام باشگاه‌های آسیا در شانگهای چین دو تیم برتر جواز رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را به دست خواهند آورد که امیدواریم نماینده خوب ایران کاله مازندران بتواند در مسابقات مهم جام باشگاه‌های جهان حضور یابد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول