اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 10 امتیاز

قم قهرمان والیبال امیدهای کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال امید قم در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های والیبال امید قهرمانی کشور نتیجه را از آن خود کرد و قهرمان این رقابت‌ها شد.

قم قهرمان والیبال امیدهای کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم روز ما قبل پایانی دیدارهای دور نخست مرحله گروهی مسابقات والیبال امید قهرمانی کشور در گروه پنجم مرحله دوم مقدماتی که در شهر مقدس قم در حال برگزاری است، با نتیجه پیروزی و قهرمانی تیم والیبال امید قم پایان یافت.

حساس‌ترین دیدار امروز برای معرفی نخستین تیم صعودکننده از این گروه را تیم‌های والیبال امید قم و امید مرکزی در سالن شهید محمود رضائیان قم برگزار کرده و در این دیدار دو تیم در تلاش برای کسب سه امتیاز و قرار گرفتن در مکان اول جدول، بازی نزدیکی ارائه کردند.

شاگردان علی عباسیان در تیم والیبال امید قم در حالی که در سه دیدار قبلی خود از مسابقات مرحله نخست والیبال امید قهرمانی کشور به واسطه باخت خفیف مقابل البرز و دو پیروزی قاطعانه برابر اصفهان و تهران با هفت امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه پنجم بودند، در این دیدار تلاش مضاعفی برای پیروزی داشتند تا بالاتر از دیگر رقبا راهی مرحله نهایی شوند که این اتفاق رخ داد و به این ترتیب تیم والیبال امید قم به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی والیبال امیدهای کشور راه یافت.

والیبالیست‌های والیبال امید قم در حالی که آخرین بازی خود را برگزار می‌کردند، با حساب سه بر صفر مقابل تیم انتهای جدولی گروه پنجم یعنی امید مرکزی صاحب برتری شدند تا در پایان دور نخست والیبال امیدهای کشور در مکان صدر جدول رده‌بندی گروه پنجم والیبال امید کشور قرار گرفته و راهی مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها شوند.

در حالی که فاصله امتیازات دو تیم در جدول رده‌بندی هفت امتیاز بود و دیدار رو در روی این دو تیم می‌توانست تکلیف تیم اول صعود کننده را مشخص کند، تیم والیبال امید قم به این مهم دست یافت.

در این دیدار دو تیم بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند اما در سه گیم متوالی این مسابقه حساس این بازیکنان تیم والیبال امید قم بودند که همچون مسابقه با تیم‌های تهران و البرز مقتدرانه بازی کردند تا داعیه صعود از این گروه را نشان دهند.

به این ترتیب در پایان روز چهارم بازی‌های گروه پنجم از مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی رده سنی امید کشور در شهر مقدس قم که با شرکت تیم‌های تهران، البرز، مرکزی، اصفهان و قم در سالن شهید رضائیان این شهر برگزار شد، تیم والیبال امید قم با کسب سه پیروزی مقابل تهران، اصفهان و مرکزی و باخت نزدیک به تیم والیبال رده سنی امید البرز با مجموع 10 امتیاز در صدر ایستاد و دور از دسترس دیگر رقبا به عنوان قهرمان این گروه به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کرد.

انتهای پیام/ز10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول