اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح:

دست غرب به خون 1600 شهید ترور در ایران آغشته است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: غرب که به دروغ ادعای حقوق بشر می‌کند دستش به خون یک هزار و 600شهید ترور در ایران آغشته است.

دست غرب به خون 1600 شهید ترور در ایران آغشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سرهنگ محمدشفیع سادات عصر امروز در نشست روشنگری شهدای ترور در جمع بسیجیان این شهر با بیان اینکه تحقق ولایت الهی همان جریان حق است، اظهار داشت: خداوند متعال در بسیاری از آیات قرآن نقطه مقابل جریان حق و حقیقت را خروج از نور به سوی ظلمت دانسته و همگان را به روشنایی دعوت کرده است.

وی افزود: از آغاز خلقت بشر تاکنون جهان درگیر جنگ‌های حق و باطل بوده و سرنوشت انسان‌ها را دچار تغییر ساخته است.

معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جبهه‌های حق علیه باطل همیشه کسانی هستند که از آغاز به پیروی از حق پرداخته‌اند اما در میان راه از مسیر منحرف شده و به جبهه باطل پیوستند و برعکس آن نیز صادق است.

سادات در ادامه یادآور شد: تاریخ 5 هزار ساله بشر بیش از 14 هزار جنگ خیر و شر را به خود دیده ولی تاکنون در همه برهه‌ها حق بر مسند پیروزی نشسته است.

وی جنگ را عامل تخریب انسان‌ها و نسل‌کشی دانست و افزود: در جنگ‌های تاریخ بشر آن‌چه که متضرر شده تنها انسان‌هایی بیگانه بوده که به پای آتش‌افکنی جبهه باطل کشته و بی‌خانمان شده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح بار دیگر به تلاش جبهه باطل در جامعه اشاره کرد و افزود: باطل و باطلیان در طول تاریخ برای ضربه زدن به دین و ایمان مردم از راه‌های متفاوتی وارد عمل شدند به طوری که در بسیاری موارد حتی منکر وجود خدا و در بعضی موارد اذعان داشته که خدا مرده است.

وی یادآور شد: جهان غرب به سرکردگی آمریکای جهانخوار در این شرایط به تشکیل رژیم صهیونیستی در خاورمیانه پرداخت تا با تشکیل دین و آیین جدید ضربه به اسلام و مسلمین وارد سازند.

سادات در ادامه به پیروزی انقلاب اسلامی در برابر رژیم شاهنشاهی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی معجزه قرن بیستم است که تمام کاسه و کوزه غرب را در هم شکست تا بار دیگر اسلام و مسلمین در جهان سرافراز باشند.

وی در ادامه گفت: بلوک‌بندی شرق و غرب در جنگ جهانی دوم تنها به بروز جریان‌های انحرافی در جهان منجر شده و جهان را به سمت نابودی اعتقادات می‌کشاند اما انقلاب بار دیگر جهان را به سوی تدین و دین‌داری سوق داده است.

معاون هماهنگ‌کننده حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح استان در ادامه بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی غرب سرمایه‌دار به جنگ علیه ایران نوپا ادامه داد تا جایی که در بحبوحه انقلاب به ترور شخصیت‌های علمی و مذهبی ما اقدام کردند.

سادات یادآور شد: غرب تاکنون بیش از هزار و 600 انسان را در کشور ایران اسلامی ترور کرده است.

وی افزود: تضعیف نظام تنها خواسته غرب است که می‌داند ایران یک قدرت بلامنازع در خاورمیانه بوده و هیچ قدرتی نمی‌تواند نگاه چپ به این کشور قدرتمند کند.

وی در ادامه با اشاره به رزمایش موشکی سپاه در خلیج فارس افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اجرای رزمایش موشکی در خلیج فارس اوج اقتدار و بالندگی ایران را نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول