اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد:

بیان ترورهای منافقین تنها به روز قوه قضائیه ختم نشود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ترورهای منافقین در سال 1360 هنوز به درستی در کشور تبیین نشده است و در این ارتباط فقط در روز قوه قضائیه این موضوع برجسته می‌شود.

بیان ترورهای منافقین تنها به روز قوه قضائیه ختم نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد غلامرضا خواجی بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر مشهد در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث هفت تیر سال 1360 اظهار کرد: اعمال تروریستی که منافقین انجام دادند به صورت شفاف اطلاع‌رسانی و تبیین نشده و این موضوع بسیار سطحی در سطح کشور مطرح شده است و فقط در روز قوه قضائیه این موضوع برجسته می‌شود.

وی ادامه داد: باید حرکت‌های تروریستی منافقین برای مردم به صورت گسترده اطلاع‌رسانی شود چراکه اگر به این موضوع درست و دقیق پرداخته نشود در آینده دچار مشکل می‌شویم.

خواجی با اشاره به اینکه منافقین ده‌ها هزار بیگناه را از بین برده‌اند اما سران اروپا و صهیونیسم از آنان به عنوان یک گروه آزادی بخش یاد می‌کند، گفت: بنابراین هر که می‌خواهد اروپا را بشناسد منافقین و هر که می‌خواهد منافقین را بشناسد صهیونیسم را باید بشناسد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به رفتار گروهک منافقین که در سال 1360 در حالی که اسلحه انباشت می‌کردند از امام راحل تقاضای ملاقات کردند، تصریح کرد: امام پاسخ دادند هر زمان شما اسلحه‌هایتان را تحویل دادید من خودم به دیدارتان می‌آیم و شما لازم نیست تقاضای دیدار و ملاقات دهید.

خواجی با استناد به اظهارات برخی مسئولان در یکی از روزنامه‌ها در مورد اینکه تمام دستورالعمل‌ها، قوانین و مصوبات که از سلسله مراتب ولایت فقیه می‌گذرد وجه شرعی و اجتماعی دارد، تاکید کرد: آیا باید این حرف را به این منزله گرفت که اگر مصوبه قانونی دچار اشکال شد نمی‌توان مورد انتقاد قرار داد، این برخلاف قانون اساسی و اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری خودشان فرمودند انتقاد کنید حتی اگر اشتباه باشد و اگر با فکر مقام معظم رهبری به خوبی انس بگیریم موفق‌تر عمل خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای اسلامی مشهد خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم شورایی بودن و شورایی مدیریت کردن کشور را کسی جدی نگرفته است اما این شوراها در آینده توسعه یافته‌تر  و مهم‌تر از حال مطرح می‌شود.

خواجی با اشاره به اینکه مسئله محدوده شهری ربطی به  شهرداری ندارد، اظهار کرد: این مسئله به شهرداری مرتبط است این درست است اما تقسیمات کشوری را مقامات مربوطه انجام می‌دهند و در این ارتباط پیشنهاد طرح و انتقاد سازنده وظیفه ماست.

رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای اسلامی مشهد اظهار کرد: عدم تحقق مصوبه دولت در مورد 50 هکتار زمین و200 میلیارد تومان کمک رئیس جمهور به مشهد از لحاظ شرعی آیا مشکل ندارد.

خواجی با اشاره به بازدید اخیر سرمایه‌گذاران و مدیران شهرداری از مناطق نابرخورد توس 65 ممیز 30، همت‌آباد و رسالت 72 گفت: در این مناطق اعتیاد به مواد مخدر صنعتی جوانان را از بین می‌برد و مسئولان باید اقدام جدی انجام دهند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول