اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

ترور شخصیت‌ها و دانشمندان سبب عقب‌نشینی مردم نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ترور شخصیت‌ها و دانشمندان سبب عقب‌نشینی مردم از مواضعشان نمی‌شود.

ترور شخصیت‌ها و دانشمندان سبب عقب‌نشینی مردم نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام حسین دشتی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با شهروندان آبپخشی به مناسبت واقعه هفتم تیر اظهار داشت: حادثه هفتم تیر یکی از حوادث جانسوز انقلاب اسلامی بود و دل تمام محبان انقلاب اسلامی را به درد آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: این حادثه ابعاد مختلفی را دارا بود و یکی از جالب‌ترین و مهم‌ترین ابعاد این حادثه این بود که ضربه‌‌های سنگین این چنینی خللی به جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نکرد.

دشتی ادامه داد: چنین ضربه‌ای در هر جای دنیا برای انحلال و فروپاشی یک نظام سیاسی و حاکمیتی کافی بود اما ایمان و اخلاص مردم و تدابیر مدبرانه و حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی تمام برنامه‌های منافقین کوردل و دشمنان نظام اسلامی را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به اینکه ترور شخصیت‌ها و دانشمندان سبب عقب‌نشینی مردم از مواضعشان نمی‌شود بیان کرد: این وقایع و وقایعی از این قبیل ثابت کرد که ترور شخصیت‌ها سبب عقب‌نشینی مردم نمی‌شود بلکه صفوف مردم را مستحکم‌تر می‌کند و موجب می‌شود مردم با عزمی راسخ‌تر در صحنه حضور یابند.

این مسئول با تاکید به اینکه حادثه هفت تیر تمامی امت ایران را داغدار کرد گفت: به دلیل مقاومت و استحکام مردم ایران بر مواضع انقلابی و اسلامی خویش پس از ترور مسئولان و کارگزاران نظام این حادثه معجزه‌ای در تاریخ انقلاب محسوب می‌شود و معجزات بسیاری از این قبیل در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی دیده‌ایم و در حوادث سهمگین این‌چنینی سربلند بیرون‌ آمده‌ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: حوادث تاریخی مجددا تکرار می‌شوند و ما باید با کاوش در این مسائل و رخدادها از آنها پند بگیریم تا در صورت تکرار حوادث بتوانیم نقش صحیح و کارآمدی برای دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی ایفا کنیم.

دشتی بیان کرد: منافقین، مجاهدین و ... همه از جوانان مؤمن و متدین بودند که در شرایط حساس نتوانستند راه صحیح را انتخاب کنند و دچار لغزش شدند.

وی با تاکید بر مظلومیت شهید بهشتی گفت: بیشترین مظلومیت شهید بهشتی به خاطر مسائلی بود که بنی‌صدر به وجود آورده بود و پس از شهادت این بزرگوار همه به این مسائل پی بردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اذعان کرد: مسائل سیاسی مسائلی حساس است و احتمال خطا و لغزش در آنها وجود دارد لذا داشتن پشتوانه و ستونی که از انحرافات جلوگیری کند، ضروری است.

دشتی ادامه داد: باید در مسائل سیاسی و اعتقادی راه و روش انبیا و اولیاء دین و در عصر غیبت نواب و اولیاء دینی را به عنوان الگو و مقتدای خویش قرار دهیم و از ایشان الگوبرداری کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تاکید کرد: هرگاه در این مسیر از مولا و مقتدای خویش عقب بمانیم یا جلو بزنیم نشانه لغزش و انحراف است و این مسئله یعنی دچار لغزش و انحراف شده‌ایم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول