اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

آمریکا سردمدار ترورسیم در دنیاست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: آمریکا با اعمال تروریسمی خود و حمایت از بزرگ‌ترین تروریسم‌ها خود را به عنوان سردمدار تروریسم در دنیا معرفی کرده است.

آمریکا سردمدار ترورسیم در دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: امید است که با بکارگیری تقوا در همه مراحل و موقعیت‌های زندگی و در همه اعضا و جوارح خود بتوانیم در ردیف بندگان صالح خداوند قرار گیریم.

وی بر ضرورت ترک مادی‌گرایی صرف توسط انسان‌ها تاکید کرد و افزود: بدترین عذاب الهی برای انسان‌ها در این دنیا این است که خداوند تبارک و تعالی یاد خود را از ما انسان‌ها بگیرد.

نکونام با اشاره به روز 11 تیر سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) گفت: این روز واقعا به زیبایی هرچه تمام‌تر به نام روز جوان نامگذاری شده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: مهم‌ترین ویژگی حضرت علی‌اکبر(ع) این است که هم خلقش و هم‌خلقش نزدیک‌ترین فرد به پیامبر بزرگ اسلام است.

امام جمعه شهرکرد خطاب به جوانان در سراسر سرزمین‌های اسلامی گفت: جوانان باید با الگوپذیری از حضرت علی‌اکبر(ع) در زمینه‌های عبادت، بصیرت، هوشیاری، جهاد، مجاهدت، کفرستیزی و معرفت به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام نزدیک شوند.

وی با اشاره به نامگذاری 10 تیر به نام روز صنعت و معدن خاطرنشان کرد: جایگاه صنعت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استان چهارمحال و بختیاری خوب است اما مطلوب نیست.

وی ادامه داد: باید تلاش روزافزون خودمان را برای رفع نیازهای کشور عزیزمان در اشتغال و برطرف کردن محرومیت در سراسر نقاط ایران عزیز بکار بگیریم.

نکونام با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت آیت‌الله صدوقی گفت: شهید و شهادت در فرهنگ اسلام ناب محمدی یک افتخار است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران در روز 12 تیرماه توسط توسط ناو آمریکای تروریست در خلیج فارس اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه دلخراش که لکه ننگی بر دامان مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر است، 298 نفر از هموطنان عزیزمان به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه نشانه‌های فراوانی برای معرفی آمریکا به عنوان سردمدار تروریسم در دنیا وجود دارد گفت: سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران یکی از این نشانه‌ها است.

نکونام با اشاره به فرارسیدن 14 تیر سالروز بلوکه شدن دارایی‌های ملت ایران در بانک‌های آمریکا عنوان داشت: متاسفانه این اقدام که فاقد توجیه عقلی، منطقی و قانونی لازم است، به دستور دولت خبیث آمریکا صورت گرفت.

وی بیان داشت: آمریکا و دیگر دولت‌های غربی با اعمال تحریم‌های گسترده علیه ایران به دنبال تضعیف روحیه ولایت‌مداری مردم شریف و ولایت‌مدار جمهوری اسلامی ایران است اما باید این را بداند که هرگز به خواسته خود نخواهد رسید.

امام‌ جمعه شهرکرد با اشاره به فرارسیدن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر(عج) گفت: این روز فرصت مناسبی برای خودسازی ملت شریف ایران برای آماده‌سازی خود برای وارد شدن به ماه ضیافت الهی است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول