اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

ایران بیشترین آسیب را از تروریسم متحمل شده است

خبرگزاری فارس: استاندار البرز با اشاره به در پیش بودن سالروز ترور ناجوانمردانه شهدای هفتم تیر گفت: ایران اسلامی بیشترین آسیب را از تروریسم متحمل شده است.

ایران بیشترین آسیب را از تروریسم متحمل شده است

عیسی فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: انقلاب اسلامی به گفته محققان بزرگ‌ترین حادثه قرن بیستم بود و از مناظر مختلف تاثیر غیرقابل انکاری بر روند حرکت جهانی داشت.

وی تصریح کرد: تا پیش از انقلاب اسلامی بسیاری از کشورها و ملت‌ها حتی تصور مقاومت در برابر استکبار جهانی و حکومت‌های استعماری را به ذهن خود راه نمی‌دادند.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان البرز افزود: چند کشور مغرور و زورگوی غربی شرایطی را بر جهان حاکم کرده بودند که احدی به خود جرات ایستادگی در برابر آنها را نمی‌داد و همین امر موجب شده بود تا غربی‌ها حکومت‌های دست‌نشانده‌ای را در کشورهای مختلف مستقر کنند.

 

انقلاب اسلامی ایران جهانیان را از خواب غفلت بیدار کرد

فرهادی تاکید کرد: یکی از این حکومت‌های دست‌نشانده رژیم طاغوت مستقر در ایران پیش از انقلاب بود که به صورت مستقیم از غربی‌ها به ویژه آمریکا دستور می‌گرفت.

وی افزود: زمانی که امام خمینی (ره) در خرداد 42 پرچم قیام علیه حکومت فاسد و دست‌نشانده پهلوی را در دست گرفتند، بسیاری از ملت‌ها به مردم ایران می‌گفتند که حرکت شما نتیجه‌ای نخواهد داشت.

استاندار البرز ابراز داشت: با استقامت و حرکت ملت ایران زیر پرچم ولایت و با هدایت‌های مرجعیت معظم شیعه، پس از حدود دو دهه حرکت انقلابی ملت ایران نتیجه داد و جمهوری اسلامی در کشورمان مستقر شد.

فرهادی تاکید کرد: این انقلاب جهانیان به ویژه ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب را از خواب غفلت بیدار کرده و امروز نشانه‌های این بیداری را در جوامع اسلامی مشاهده می‌کنیم.

 

ترور‌ بزرگان انقلاب با هدایت غربی‌ها انجام شد

وی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن سالگرد شهادت شهید مظلوم بهشتی و 72 نفر از یاران ایشان اشاره کرد و گفت: ما در روزهای نخست انقلاب شاهد انجام ترورهای ناجوانمردانه‌ای از سوی منافقین کوردل و افراد فریب‌خورده بودیم.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز عنوان کرد: این ترورها به طور کامل از سوی غربی‌ها هدایت و به دست مزدوران اجانب در کشور اجرا می‌شد.

فرهادی با یادآوری خاطرات روزهای نخست انقلاب و شهادت بزرگانی چون شهید مظلوم بهشتی و شهید مطهری و همچنین ترور ناموفق رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران بیشترین آسیب را از تروریسم متحمل شده و این در حالی است که غربی‌های حامی تروریست‌ها امروز مدعی دفاع از حقوق بشر هستند.

این مسئول در پایان با تاکید بر اینکه ترور بزرگان انقلاب موجب استحکام بیشتر جمهوری اسلامی و افزایش وحدت ملت ایران شد، اذعان داشت: به طور قطع ملت‌های مستقل این ادعای کذب غربی‌ها را باور نکرده و نخواهند کرد و آنها باید روزی پاسخ فریب‌کاری و جنایات خود باشند.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول