اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و تجارت خراسان‌رضوی:

مؤثرترین راه حمایت از تولید ملی مبازره با قاچاق کالا است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: اصلی‌ترین و مؤثرترین اقدام در راستای حمایت از تولید ملی، مبارزه با قاچاق کالا است.

مؤثرترین راه حمایت از تولید ملی مبازره با قاچاق کالا است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی صفرزاده اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا، تضمین کننده سلامت اجتماعی و فرهنگی مردم است و سبب توسعه اقتصادی کشور می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی با بیان اینکه اصناف باید با همرامی اثرگذار به عنوان یک نمونه عملیاتی در سازمان‌های صنفی برای مبارزه با قاچاق اقدام کنند، افزود: امیدواریم شاهد روزی باشیم که ویترین فروشگاه‌ها مملو از تولیدات داخلی باشد.

صفرزاده ادامه داد: مبارزه مؤثر با قاچاق کالا نیاز عزم ملی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان به صورت متشکل و هماهنگ است.

وی با تأکید بر اینکه واحدهای غیر صنفی استان نیز باید در یک شبکه منسجم با نگاهی متعالی به اقتصاد استان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخل اقدام کنند، تصریح کرد: حمایت از حقوق مصرف کنندگان به عنوان یک سرمایه مردمی، منجر به باور و عزم ملی می‌شود .

صفرزاده افزود: تقبیح مصرف کالای خارجی و کالای قاچاق نیازمند سازوکار و مشارکت فعال مردمی است.

وی تأکید کرد: صیانت از تولید یک وظیفه همگانی است و مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا یکی از روش‌های ترویجی و فرهنگی تقویت تولیدات داخلی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی عزم و نگاه موشکافانه رسانه‌های گروهی را در این زمینه قابل تمجید برشمرد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول