اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان اعلام کرد

اعتبار 3 میلیاردی برای حمایت از تولیدات داخلی گلستان /نوک پیکان به سمت تولیدات داخلی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان گفت: در راستای حمایت از تولیدات داخلی استان تسهیلات 3 میلیارد تومانی برای تولیدات داخلی و صنعتی اختصاص یافت که در حال حاضر یک میلیارد تومان آن وارد خزانه شده است.

اعتبار 3 میلیاردی برای حمایت از تولیدات داخلی گلستان /نوک پیکان به سمت تولیدات داخلی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا غلامی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان اظهار داشت: همزمانی فعالیت‎های عمرانی با برداشت محصولات کشاورزی سبب شده تا کمبود نیروی انسانی، کمبود وسایل حمل و نقل و مسائل مالی به وجود بیاید.

وی با بیان اینکه در استان روزانه بیش از 10 هزار تن بار جابجا می‎شود از شهرداری‎ها و نیروی انتظامی استان خواست تا امکانات حمل و نقلی و ناوگان خود را در این بخش تجهیز و فراهم کنند.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان تصریح کرد: پیرو سیاست‎های اصلی استان در بخش اقتصاد، چهار مصوبه اتخاذ شده که در حال پیگیری است.

غلامی در خصوص ارزش افزوده استان یادآور شد: ارزش افزوده در استان رشد مناسبی پیدا کرده ولی متاسفانه با وجود تمام تلاش‎های صورت گرفته، گپ بین درآمد و سرانه در استان وجود دارد که در این زمینه کارگروه ویژه‎ای تدارک دیده شده است.

وی همچنین از صدا و سیمای مرکز استان قول مساعد گرفت تا هزینه تعرفه و تبلیغات بازرگانی به منظور حمایت از کار و سرمایه ایرانی 50 درصد کاهش یابد.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان در پایان اظهار داشت: به زودی در بخش جنبش نرم‎افزارهای هنری استان نیز ورود پیدا خواهیم کرد تا اقتصاد این بخش نیز بررسی و به نقطه‎های خوبی برسد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول