اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

اهداف 1404 با حمایت از تولید داخلی قابل تحقق است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افق 1404 را برنامه آرمانی کشور برای تبدیل به قدرت اول منطقه در زمینه‌های فرهنگی، ‌صنعتی و تجاری دانست.

اهداف 1404 با حمایت از تولید داخلی قابل تحقق است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، یونس عالی‌پور اظهار کرد: در تمام زمینه‌ها برای رسیدن به این هدف مهم، رشد و جهش بسیار مناسب داشته‌ایم و در گام‌های بعدی تلاش برای رسیدن به استقلال اقتصادی مدنظر قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از اهداف این سازمان در سال تولید ملی،‌ حمایت از کار و سرمایه ایرانی تسهیل در توسعه فعالیت‌های صنعتی، معدنی و اقتصادی و رفع مشکلات مالیاتی، ‌بانکی، تأمین اجتماعی و سرمایه‌گذاری در بخش تولید استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: با توجه به این موضوعات و رصد و رفع مشکلات تولید، باید مشارکت متقابلی توسط بخش خصوصی صورت پذیرد تا سریعاً موضوعات رصد پایش و رفع شود.

‌عالی‌پور خواستار فعالیت بیشتر بخش خصوصی شد و گفت: بخش خصوصی با توجه به اصل 44 قانون اساسی و با توجه به اینکه بسترساز اشتغال و توسعه و استقلال اقتصادی است باید در بخش تولید و صنعت و معدن بیش از پیش فعال شود.

وی کیفیت را یکی از مهم‌ترین اصول زیربنایی برای ماندگاری در بازار دانست و اضافه کرد: تولیدکنندگان ما باید به سمت کیفیت بروند در غیر این صورت در بازار رقابت از رقبا عقب می‌مانند و محکوم به شکست و خارج شدن از دور می‌شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم به ممنوعیت‌های اعمال شده برای واردات و تبلیغات کالاهای خارجی اشاره کرد و افزود: تولیدکنندگان ما باید از نظر کیفیت به حدی برسند که مصرف کنندگان بدون دغدغه کالاهای ایشان را مصرف کنند و حتی در مقایسه با کالاهای خارجی میل و رغبت بیشتری برای خرید کالای ایرانی در آنان ایجاد شود چرا که درب‌های کشور تا ابد نمی‌تواند بسته بماند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول