اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سربیشه:

شورای فرهنگ عمومی منبع تغذیه فکری مباحث قرآنی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سربیشه گفت: شورای فرهنگ عمومی بهترین منبع تغذیه فکری برای مباحث قرآنی است.

شورای فرهنگ عمومی منبع تغذیه فکری مباحث قرآنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام محسن محمدی صبح امروز در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سربیشه اظهار داشت: قرآن کتاب هدایتگر بشریت به شمار می‌رود و باید از دستورات و مفاهیم آن برای زندگی سعادتمند دنیا و آخرت پیروی کنیم.

وی تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی بهترین منبع تغذیه فکری برای مباحث فرهنگی قرآن است؛ قرآنی که جامع همه مباحث و موضوعات محسوب می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سربیشه یادآور شد: توصیه خود قرآن و ائمه اطهار و بزرگان بر توجه به این کتاب ارزشمند و وحی الهی بوده و این منبع غنی محتوایش فوق تصور فکر بشری است.

محمدی افزود: قرآن عین شفا است به ویژه برای مباحث فکری و فرهنگی که اگر در سرلوحه همه امورات دنیوی افراد مد‌نظر قرار گیرد شاهد ریشه‌کن شدن تمام ناهنجاری‌ها و مشکلات خواهیم بود.

فرماندار سربیشه نیز در این جلسه گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در احیای فرهنگ قرآنی اهتمام ورزند زیرا فرهنگ قرآنی از ضروریات و اهم واجبات به شمار می‌رود.

غلامرضا حسین‌پور اظهار داشت: اگر بنا و مبنای امورات و برنامه‌ها را بر دستورات و مبانی قرآن آغاز کنیم پیشرفت‌های قابل توجهی خواهیم داشت.

وی اشاعه و تبیین فرهنگ قرآن را در جامعه اسلامی امری ضروری دانست و تصریح کرد: نهادینه شدن همین فرهنگ‌های ارزشی سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و بیمه شدن نظام می‌شود و در تحقق اهداف عالیه نظام نیز نقش موثری را ایفا می‌کند.

فرماندار سربیشه افزود: در زمینه آموزش قرآن فعالیت‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان به ویژه در منطقه مرزی درح انجام شده که در نوع خود بی‌نظیر است و باید به این‌گونه برنامه‌ها توجه بیشتری شود.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان سربیشه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول