اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهبهان تأکید کرد

برپایی همایش‌های فرهنگی قرآنی در بهبهان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی بهبهان از برپایی همایش‌های فرهنگی ـ قرآنی با هدف تجلیل از مفاخر مذهبی و فرهنگی منطقه خبر داد.

برپایی همایش‌های فرهنگی قرآنی در بهبهان

حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" باید همه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این راستا تلاش کنند.

وی افزود: در همین زمینه تمام ارگان‌ها و ادارات شهرستان باید در حوزه قرآنی و معارف فعالیت‌های گسترده و وسیعی را به اجرا درآورند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهبهان تصریح کرد: فرهنگ قرآنی امانتی الهی است در دستان ما و باید شورای فرهنگ عمومی با برنامه ریزی دقیق نسبت به برپایی همایش‌های مختلف فرهنگی با هدف تجلیل از مفاخر مذهبی و فرهنگی شهرستان اهتمام ویژه ورزد.

وی ادامه داد: همچنین باید برپایی همایش‌های فرهنگی در سطح شهرستان و تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف منطقه را بیش از پیش در سال جدید در دستور کار قرار داد.

ابوعلی بیان کرد: باید فعالیت و اهداف تعالیم آسمانی و قرآنی را در جای جای زندگی افراد جامعه گنجاند و در این راستا باید مسئولان مرتبط به‌ویژه فرهنگیان تلاش ویژه کنند.

وی اضافه کرد: قرآن به‌عنوان الگوی سعادت بشری در زندگی مسلمانان جای داده شده و به حق باید به آن در همه امور اقتدا کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهبهان اظهار کرد: امیدواریم در سال جاری با تکیه بر نامگذاری شعار امسال به گفته مقام معظم رهبری بتوان در این زمینه به خوبی و به بهترین نحو عمل کرد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول