اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ‌بزرگواری ‌در گفت‌وگو با ‌فارس:

مجلس با تمام توان از اژه‌ای در برخورد با متخلفان اقتصادی حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه در مجلس برای مبارزه با مفاسد از جمله مفسده‌های اقتصادی عزمی جدی وجود دارد، گفت: مجلس با همه توان از اژه‌ای دادستان کل کشور در برخورد با متخلفان اقتصادی حمایت می‌کند.

مجلس با تمام توان از اژه‌ای در برخورد با متخلفان اقتصادی حمایت می‌کند
حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه اگر دستورات رهبر مبنی بر لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی از همان ابتدا توسط مسئولان عالی کشور جدی گرفته و اجرایی می‌شد و آن‌ها میدان را برای مدیران پایین دستی باز نمی‌گذاشتند، مفسدان این‌گونه ترک‌تازی نمی‌کردند، اظهار داشت: متاسفانه برخی مسئولان در برهه‌ای چنان مدیربازی و مدیرسالاری را در کشور مرسوم کردند که تخلف و دست‌درازی‌ها به بیت‌المال باب شد.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی فتح باب این رویه را مربوط به دوره زمانی خاصی در کشور دانست و گفت: لازم نیست از آن دوره به صراحت یاد کنم چرا که همه می‌دانند این رویه ناپسند و فاصله ایجاد کردن میان مردم و مسئولان از چه زمانی آغاز شد.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: رهبری همواره نسبت به رواج این‌گونه دست‌درازی‌ها و دست‌انداختن به بیت‌المال هشدار می‌داد ولی در کشور گوش شنوایی نبود و تقریبا معظم‌له در این میدان تنها بود.
عضو جبهه پایداری بیان داشت: شاید نخستین جرقه و نخستین حرکت برای مقابله با این پدیده زشت از دادگاه تخلفات مالی در شهرداری تهران و در نیمه دوم سال 70 اتفاق افتاد.

*مدیران نااهل رفیق دزد و شریک قافله شدند

بزرگواری ادامه داد: برخی افراد از ابتدای شکل‌گیری جمهوری اسلامی با سوءاستفاده از اعتماد نظام به آن‌ها و شاید ندانسته و ناخواسته مدیران نااهلی را پرورش دادند که این افراد نااهل نیز رفیق دزد و شریک قافله شدند.
این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی به حمایت قاطعانه مجلس در زمینه صدور کیفر خواست پرونده فساد بزرگ اقتصادی از سوی دادستان کل کشور خبر داد و گفت: مجلس با همه توان در این مورد و موارد مشابه پشتیبان مقامات عالی قضایی کشور از جمله دادستان کل است.

*اژه‌ای در پرونده تخلفات شهرداری تهران به دستگاه قضا آبرو بخشید
بزرگواری از دو خصیصه شجاعت و تعهد محسنی اژه‌ای در رسیدگی به پرورنده‌ها سخن به میان آورد و بیان داشت: منتظر هنرمندی محسنی اژه‌ای در این زمینه هستیم همچنانکه در قضیه تخلفات شهرداری تهران به دستگاه قضا در آن برهه آبرو بخشید. 
وی با یادآوری و بازخوانی پرونده تخلفات مال در شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اگر در آن پرونده محسنی اژه‌ای آن‌گونه عمل نمی‌کرد به یقین کسانی که از گردونه انقلاب خارج شدند نقشه‌های شوم خود را در همه عرصه‌ها به‌خصوص میدان سیاسی عملیاتی می‌کردند.
بزرگواری با اشاره به این‌که مجلس برای مبارزه با تلفات اقتصادی و پایمال کردن حق مردم و دست درازی به بیت‌المال پشتیبان دستگاه قضایی است، بیان داشت: در چنین مواقعی مجلس فارغ از اصولگرایی و اصلاح‌طلبی به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل می‌کند.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول