اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

بروز تخلف بزرگ اقتصادی به خاطر نافرمانی از فرامین ولی‌فقیه است

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص جرم بزرگ اقتصادی رخ داده در کشور گفت: مقام معظم رهبری 10 سال پیش در خصوص اصلاح سیستم بانکی و مسائل اقتصادی فریاد زدند اما عده‌ای به خاطر عدم تشخیص حکم الهی فرامین ولی‌فقیه را نادیده گرفتند.

بروز تخلف بزرگ اقتصادی به خاطر نافرمانی از فرامین ولی‌فقیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان مجید دوستعلی ظهر امروز در جلسه شورای اداری تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همدان با بیان اینکه رویکرد مدیریت در دولت نهم و دهم با حضور در استان‌های مختلف و مناطق محروم تغییر کرده است، اظهار کرد: قائم مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از ادغام یک خانواده مؤثر و پرعائله در جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شود که همه مردم به طور مستقیم و غیرمستقیم با این وزارتخانه ارتباط دارند.
وی افزود: امور مربوط به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی،‌ کارگران و کارفرمایان،‌ بازنشستگان،‌ تعاون و امور مربوط به بهزیستی و مسائل امدادی در این وزارتخانه بررسی و ارزیابی می‌شود که باید در راستای جلب رضایت مردم همه امور به شکل منطقی پیگیری شود.
قائم مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تخلفات اقتصادی رخ داده در کشور تأکید کرد: مقام معظم رهبری حدود 10 سال در خصوص اصلاح سیستم بانکی و مسائل اقتصادی فریاد زدند اما عده‌ای به خاطر عدم تشخیص حکم الهی فرامین ولی‌فقیه را نادیده گرفتند.
وی با بیان اینکه خدمت در نظام جمهوری عبادت محسوب می‌شود، گفت: مسئولی که خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد و دغدغه‌اش جلب رضایت مردم باشد طبق آیات قرآن انسان خردمندی است.
دوستعلی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی در دنیا توانسته است با مطرح کردن آیین ناب محمدی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و فریاد حق‌طلبانه خود در جهان، موجب اعتلای اسلام در دنیا شود.
وی گفت: در استراتژی ادغام سه وزارتخانه کار،‌ تعاون و رفاه ایجاد یک وزارتخانه جدید مد نظر قرار گرفته است که باید با استناد به عقل مدیریتی از بهترین‌های این سه حوزه استفاده شود.
قائم مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه حوزه تعاون یک سوم اقتصاد کشور محسوب می‌شود، اضافه کرد: در قانون اساسی اقتصاد دولتی، خصوصی و اقتصاد تعاون زمینه‌ساز فعالیت‌ها و توسعه‌های اقتصاد کشور تعریف شده است که در همین راستا اقتصاد تعاونی با گردآوری سرمایه‌های کوچک موجب گسترش عدالت و شکوفایی استعدادهای اقتصادی می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه بیش از یک میلیون تعاونی در کشور فعالیت می‌کند، افزود: در اصل 44 قانون اساسی ماهیت گسترش عدالت اقتصادی فعالیت در بخش تعاون است.
دوستعلی اضافه کرد: در حال حاضر 10 میلیون کارگر و بیش از 30 میلیون بیمه شده تأمین اجتماعی در سطح کشور وجود دارد که در این دو حوزه مشکلاتی نظیر اختلافات کارگری و کارفرمایی وجود دارد و باید با تحول نظام اداری کشور این مسائل حل شود.
وی با تأکید بر ولایت پذیری مردم و آحاد مختلف جامعه ابراز کرد: شأن مسئولان نظام خدمتگزاری است و مجموعه تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی یک خانواده مهم در کشور به شمار می‌آید.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول