اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ساری خبر داد

شناسایی 2 هزار فقره تخلف اقتصادی در مرکز مازندران

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ساری از شناسایی2 هزار و 180 فقره تخلف اقتصادی در مرکز مازندران خبر داد.

شناسایی 2 هزار فقره تخلف اقتصادی در مرکز مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اسماعیل هادی‌نژاد بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح عملکرد 9 ماه این اداره در سال‌ جاری، اظهار داشت: بخش زیادی از  فعالیت این اداره در حوزه نظارت و بازرسی است.
وی با اشاره به اینکه در 9 ماه گذشته  از 21 هزار و 500 واحد اقتصادی شامل شرکت‌های تولیدی، پخش، انبارها و سردخانه‌ها، مراکز عمده و خرده فروش و واحدهای خدماتی سطح شهرستان ساری و میاندرود نظارت و بازرسی انجام شد، اظهار داشت: 2 هزار و 180 فقره تخلف اقتصادی مجموع تخلف‌های اقتصادی بوده است.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ساری با بیان اینکه این پرونده‌ها برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است، تصریح کرد: تشکیل نخستین انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان در شهرستان ساری به عنوان شهرستان پایلوت در استان از اقدامات این اداره کل بوده است.
وی با اعلام اینکه در 9  ماه گذشته، 2 هزار و 650 مورد گزارش مردمی به این اداره شد، گفت: تعداد یک هزار و 13 مورد متخلف شناخته شدند.
هادی‌نژاد در ادامه به برگزاری 11 انتخابات اتحادیه‌های صنفی، 14جلسه کمیته تطبیق، 17جلسه انجمن نظارت بر انتخابات، ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، پیگیری نامه‌های رئیس جمهور، به‌روزرسانی سایت اصناف و ساماندهی رسته‌های صنفی(کد آیسیک) در 9 ماه گذشته اشاره کرد.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری از توزیع یک هزار و 30  تن کالای اساسی در  نوروز، ماه مبارک رمضان، بازگشایی مدرسه‌ و ماه محرم خبر داد و ابراز داشت: در حوزه توسعه بازار با برپایی 13 مرکز عرضه مستقیم کالا و یک نمایشگاه طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان و همچنین نمایشگاه پاییزه در سطح شهرستان، صدور 757 کارت شناسایی قالیبافی، معرفی 990 بافنده فرش به تامین اجتماعی برای بیمه، صدور مجوز کارگاه تولیدی فرش دستباف توانسته‌ایم تا اندازه‌ای رضایت شهروندان را جلب کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول