اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگاور:

فرصت اختلال در بازار را به متخلفان اقتصادی نخواهیم داد

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگاور گفت: به متخلفان اقتصادی فرصت اختلال در بازار را نخواهیم داد.

فرصت اختلال در بازار را به متخلفان اقتصادی نخواهیم داد
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور حشمت‌الله عزیزی امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان کنگاور اظهار کرد: با سرکشی مداوم بازرسان اصناف، تعزیرات، اماکن و اداره صنعت، معدن و تجارت از واحدهای صنفی و نیز بازرسی سرزده از انبارهایی که به احتکار مایحتاج اساسی مردم مشکوک باشند، امنیت را از اخلالگران اقتصادی خواهیم گرفت.

وی افزود: با تشدید بازرسی از واحدهای صنفی در روزهای اخیر و تشکیل پرونده و جریمه واحدهای متخلف که ارزش تخلفات آن‌ها به 250 میلیون ریال بالغ می‌شود، التهاب کاذب به وجود‌ آمده در شهرستان فروکش کرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: با اشاره به اینکه اجازه سوء‌استفاده به فرصت‌طلبان نخواهیم داد، گفت: با متخلفان اقتصادی در سریع‌ترین زمان و با حداکثر جریمه برخورد خواهیم کرد.

در ادامه جلسه سرپرست معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به ذخیره‌سازی اقلام اساسی در آستانه بازار سال جدید، تصریح کرد: ذخایر گوشت سفید و قرمز و دیگر مایحتاج اساسی مردم استان به گونه‌ای است که اجازه هرگونه سوءاستفاده را از اخلالگران اقتصادی در روزهای پایانی سال خواهیم گرفت.

علی اسماعیلی افزود: در ماه‌های آذر و دی بیش از 4 میلیون قطعه و در هفته اول بهمن‌ماه نیز 700هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای پرورش مرغ گوشتی استان انجام شده با این حال وضعیت ذخایر به گونه‌ای است که در صورتی که حتی یک قطعه جوجه‌ریزی صورت نگیرد، قادر به تامین نیاز بازار خواهیم بود.

وی با اشاره به نوسانات کاذب قیمت برنج در روزهای اخیر نیز بیان کرد: بیش از 10هزار تن برنج در انبارهای استان کرمانشاه موجود است که به تدریج و با قیمتی زیر 19هزار تومان برای هر کیسه 10 کیلویی به همشهریان عرضه خواهد شد.

معاون توسعه بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه در بحث خوراک دام و طیور نیز اقدامات موثری از سوی سازمان جهاد کشاورزی صورت گرفته و توزیع این اقلام از هفته آینده بین واحدهای دامداری آغاز خواهد شد، تصریح کرد: تا پایان سال برای کالاها و خدمات هیچ‌گونه قیمت‌گذاری جدیدی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول