اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرگانی جیرفت تأکید کرد

برخورد قانونی و جدی با هرگونه تخلف اقتصادی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی جیرفت گفت: برای تنظیم بازار شهرستان از تمام توان استفاده و با هرگونه تخلف اقتصادی برخورد قانونی و جدی می‌شود.

برخورد قانونی و جدی با هرگونه تخلف اقتصادی

محمود آهنگ‌بهادر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: کیفیت بسیاری از تولیدات داخلی نسبت به مشابه خارجی خوب و در بسیاری موارد حتی بهتر است.

وی افزود: اما تبلیغات کالاهای خارجی در رسانه‌ها و صدا و سیما به اندازه‌ای زیاد است که جایی برای خودنمایی کالاهای ایرانی وجود ندارد که باید در این زمینه چاره‌اندیشی اساسی صورت گیرد.

آهنگ‌بهادر تصریح کرد: برای تنظیم بازار شهرستان از تمام توان خود با همکاری مجمع امور صنفی به عنوان مجری برنامه‌های تنظیم بازار استفاده می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه با هرگونه تخلف اقتصادی برخورد قانونی و جدی می‌شود، ابراز داشت: اجرای برنامه‌های دولت در تنظیم بازار اولویت اصلی اداره بازرگانی شهرستان جیرفت است.

آهنگ‌بهادر عنوان کرد: با توجه به تشکیل وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و تجمع وظایف واحدهای تولیدی اعم از صنف و صنعت در این وزارتخانه تسهیلات خوبی به این محل اختصاص داده می‌شود.

رئیس اداره بازرگانی شهرستان جیرفت گفت: تشکیل انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان در حوزه شهرستانی، استانی و کشوری یکی از راهکارهای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است.

آهنگ‌بهادر بیان داشت: امیدواریم، هر چه سریع‌تر فعالیت این انجمن‌ها به صورت جدی آغاز شود تا این نهاد بتواند، جایگاه واقعی خود را به دست آورد.

وی اذعان داشت: در همین راستا از 15 هزار و 338 مورد از بازار و واحدهای اقتصادی شهرستان جیرفت در سال گذشته بازرسی به عمل آمده است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول