اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی سیستان‌وبلوچستان خبر داد:

کشف 1040 تخلف اقتصادی در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: 937 واحد صنفی متخلف در ایام طرح نظارتی ویژه ماه رمضان به مراجع قانونی معرفی شدند.

کشف 1040 تخلف اقتصادی در سیستان‌وبلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان بازرگانی سیستان و بلوچستان، ایرج حسن‌پور اظهار داشت: در اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان و بازگشایی مدارس که از دهم تیرماه امسال آغاز شد تاکنون بیش از 930 واحد اقتصادی به مراجع قانونی معرفی شده‌اند.
وی افزود: از ابتدای این طرح تاکنون بیش از 35 هزار و 600 بازرسی از واحدهای صنفی خدماتی و تولیدی صورت گرفته و یک هزار و 48 تخلف نیز کشف شده است و بیش از 930 واحد متخلف نیز به مراجع قانونی برای صدور حکم معرفی شده‌اند.
رئیس سازمان بازرگانی سیستان و بلوچستان ارزش ریالی این تخلفات را یک میلیارد و 55 میلیون و 733 هزار و 873 ریال عنوان کرد.
حسن‌پور بیان کرد: طی این مدت، 940 گزارش مردمی از طریق سامانه تلفنی 124 و حضوری دریافت شده که از این تعداد گزارش، 270 واحد متخلف شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل شده است.
وی ادامه داد: تعداد 77 گشت مشترک نیز با ادارات و سازمان‌های مربوطه از جمله تعزیرات، ‌بهداشت، حمل و نقل و پایانه‌ها در راستای اجرای صحیح طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و بازگشایی مدارس انجام شده است.
رئیس سازمان بازرگانی سیستان و بلوچستان  گفت: بیش از 140 بازرس در قالب 70 تیم بازرسی و بیش از 280 ناظر افتخاری در این طرح مشارکت دارند و سامانه تلفن 124 نیز در تمام ساعات شبانه‌روز در استان آماده  دریافت شکایات مردم در زمینه تخلفات اقتصادی است.
رئیس اداره بازرگانی کنارک نیز گفت: 24 بازرس در اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان در این شهرستان با هدف جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، مشارکت دارند.
هادی اکبری اظهار داشت: واحدهای صنفی عرضه کننده مواد پروتئینی، برنج، شکر، روغن، خرما، زولبیا و بامیه و لوازم‌التحریر از سوی این بازرسان کنترل و نظارت می‌شوند.
وی افزود: اجرای این طرح تا بازگشایی مدارس ادامه دارد و مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، می‌توانند با تلفن 05464224902 تماس بگیرند.
رئیس اداره بازرگانی کنارک تصریح کرد: 20 نفر از بازرسانی که با اداره بازرگانی برای اجرای این طرح ویژه نظارتی همکاری دارند، ناظران افتخاری هستند.
اکبری گفت: 600 واحد صنفی در قالب هشت اتحادیه در شهرستان کنارک مشغول فعالیتند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول