اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت گچساران عنوان کرد

اجرای موفق عملیات ایمن‌سازی خطوط لوله نفت و گاز گچساران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: عملیات ایمن‌سازی خطوط لوله نفت و گاز این شرکت به منظور جلوگیری از کاهش تولید نفت با موفقیت انجام شده است.

اجرای موفق عملیات ایمن‌سازی خطوط لوله نفت و گاز گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا پاکدل صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با اشاره به سفر روز پنجشنبه وزیر نفت به این شهرستان اظهار کرد: امروز دغدغه همه مسئولان پیشرفت و رفع محرومیت‌ و موانع توسعه گچساران بوده که برای رسیدن به این هدف باید با تعامل، همفکری و تقویت همدیگر تلاش کنیم.

وی با اظهار گلایه از عملکرد برخی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی از رسانه‌های محلی با استفاده از تیترهای تنش‌زا به دنبال مسائل حاشیه‌ای هستند و در توجیه اقدام خود عنوان می‌کنند اگر این‌گونه کار نشود کسی مطلب را نمی‌خواند.

پاکدل تأکید کرد: شرکت نفت گچساران در راستای تولید صیانتی نفت و انجام وظایف محوله تلاش مضاعف دارد و حاشیه‌ها در این شرکت جایگاهی ندارد.

بیکاری یکی از محورهای صحبت با وزیر نفت بود

مدیر‌عامل شرکت بهره‌‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه برخی از سایت‌ها و رسانه‌ها اقدام به انتشار اخبار کذب و غیر واقعی می‌کنند، ابراز داشت: اینگونه مطالب حاشیه‌ای و مغرضانه سبب ناپایداری و سلب اعتماد در جامعه می‌شود.

پاکدل متذکر شد: تا زمانی که به نتیجه نرسم اخبار انتشار یافته در این رسانه‌ها و سایت‌ها که واقعیت دارد آنها را مطالعه نخواهم کرد.

وی تولید نفت را وظیفه اصلی سازمانی این شرکت عنوان کرد و بیان داشت: برای انجام و توسعه رسالت خود در شرکت نفت گچساران از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

پاکدل با اشاره به سفر روز پنجشنبه وزیر نفت به گچساران خاطرنشان کرد: مدیریت و مجموعه پرسنل و مدیران این شرکت به شدت علاقمند به انجام این سفر بودند تا در این فرصت استعداد، توانمندی‌ و قابلیت‌های شرکت نفت و پرسنل این مجموعه را نشان دهند.

این مسئول در گچساران با بیان این‌که هیچ‌گونه ایراد و انتقاد قابل طرح و پیگیری نسبت به عملکرد دو ساله اخیر شرکت نفت گچساران وجود نداشت، گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در دفاع از حق و حقوق پرسنل رسمی و پیمانکاری این شرکت حرف اول را در کشور می‌زند و این موضوع در سطح وزارت نفت نیز تأیید شده است.

پاکدل با اشاره به معضل بیکاری در گچساران یادآور شد: این موضوع یکی از محورهای گفت‌و‌گوی مدیریت شرکت نفت گچساران با وزیر نفت بود.

وی با بیان اینکه بیشترین نیروی شاغل در شرکت نفت گچساران وجود دارد، تصریح کرد: گچساران بیش از 15 هزار نیروی بیکار دارد و شرکت نفت به اندازه و میزان محدودی مجوز استخدام نیرو داشته و امکان جذب این تعداد نیرو در شرکت وجود ندارد.

اجرای موفق نظام پیشنهادات در شرکت نفت گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای متخصصان این شرکت در جریان سفر وزیر نفت عنوان داشت: با درایت و تدبیر مجموعه و پرسنل این شرکت شرایطی پیش آمد تا وزیر نفت از نزدیک با توانمندی‌ها و قابلیت‌های شرکت نفت گچساران در قالب نمایشگاه آشنا شود.

پاکدل افزود: در نشست وزیر با مدیریت و مجموعه مدیران شرکت نفت توانمندی‌های شرکت نفت معرفی شد و کارهای مرتبط با تولید به اطلاع وزیر نفت رسید.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه گچساران در تولید نفت کشور گفت: شناسایی جایگاه واقعی گچساران به عنوان بام نفتی ایران، اجرای عالی سیستم‌های مدیریتی در سطح کشور و اجرای موفق سیستم نظام پیشنهادات و ارتقای آن از هفت دهم در سال 88 به 2.2 درصد در سال 91 از دیگر مواردی بود که به اطلاع وزیر نفت رسید.

مدیرعامل شرکت بهره‌‌برداری نفت و گاز گچساران بیان داشت: موضوع ایمن‌سازی خطوط لوله از دیگر موضوعات مطرح شده با وزیر نفت بود و اعلام شد که ایمن‌سازی خطوط لوله به صورت بی‌سابقه‌ای در این شرکت صورت گرفته است.

پاکدل خاطرنشان کرد: در سال 80 با جاری شدن سیل در این منطقه 20 هزار بشکه کاهش نفت وجود داشت اما با ایمن‌سازی لوله‌ها در سال 90 و جاری شدن سیل بزرگتر نسبت به سال 80، کاهشی در زمینه تولید نفت بوجود نیامد.

وی با اشاره به مخالفت و دشمنی دنیای استکبار با موفقیت‌ها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اذعان داشت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بهترین شرایط برای مقابله با بحران را دارد.

پاکدل با تشریح سفر وزیر نفت به منطقه بینک و افتتاح کارخانه نمک‌زدایی، این سفر را مثبت و سازنده ارزیابی و اعلام رضایت وزیر نفت از شرکت بهر‌ه‌برداری نفت و گاز گچساران را فرصتی مناسب برای کمک به توسعه و پیشرفت این شهرستان عنوان کرد.

وی با اشاره به ابراز رضایتمندی وزیر از نظم و انضباط در جریان بازدید از شرکت نفت و تأسیسات نفتی، از استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و دیگر مسئولان گچساران و مجموعه پرسنل شرکت نفت قدردانی کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول