اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

هیچ تعارضی میان امام جمعه و مسئولان گچسارانی وجود نداشت

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: هیچ‌گونه تعارضی میان مسئولان، زیر مجموعه دولت و ائمه جمعه گچساران وجود نداشته است.

هیچ تعارضی میان امام جمعه و مسئولان گچسارانی وجود نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید اکبر علیزاده امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که به منظور تودیع و معارفه امام جمعه سابق و جدید گچساران برگزار شد، اظهار کرد: هدایت بزرگترین و ارزشمندترین نعمت خداوند به انسان‌ها است.

وی افزود: اگر انسان خودش را ارزشمندترین موجود زمین می‌داند این موضوع بیشتر در مفهوم هدایت معنا پیدا می‌کند، در غیر این صورت انسان از حیوانات هم پایین‌تر است.

فرماندار گچساران ابراز داشت: اگر هدایت شدن در راستای رسیدن به خالق نباشد، انسان دیگر نمی‌تواند ادعای جانشینی خداوند را داشته باشد.

علیزاده با اشاره به اهمیت نقش روحانیون و نماز تصریح کرد: نماز جمعه، ائمه جمعه و روحانیون نماد و سنبلی از هدایت بشر هستند.

وی تأکید کرد: در طول تاریخ روحانیون تنها گروهی بودند که برای هدایت بشر خارج از منافع حزبی، فردی و گروهی برای رساندن انسان‌ها به بینش و آگاهی تلاش کردند.

علیزاده با اشاره به تودیع امام جمعه گچساران و با تقدیر و تشکر از وی بیان داشت: در مدتی که حجت‌الا‌سلام سید فرج‌الله موسوی امام جمعه این شهرستان بودند همواره از کلام ایشان که برگرفته از آموزه‌های الهی و دینی و تبعیت از ائمه اطهار(ع) بوده است، برخوردار شدیم.

فرماندار گچساران با بیان اینکه مجموعه ادارات و نهادها و زیر مجموعه دولت هیچ‌گونه تعارضی با امام جمعه سابق گچساران نداشتند، تأکید کرد: این وحدت و یکدلی نتیجه تعامل، همکاری و وجود اهداف مشترک میان امام جمعه و مجموعه ادارات و نهادها در راستای برطرف کردن مشکلات و موانع توسعه گچساران بوده است.

علیزاده با اشاره به ساخت مصلای در حال احداث گچساران از ایجاد موزه‌ای از آثار و تصاویر ائمه جمعه سال‌های گذشته تاکنون این شهرستان خبر داد و این موضوع را گامی مهم و مؤثر در شناخت هر چه بهتر مردم و مسئولان از گذشته و پیشینه ائمه جمعه دانست.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول