اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه گذشته

32 هزار سی‌دی غیرمجاز در گچساران کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته از مراکز خدمات رایانه‌ای و فروشندگان غیرمجاز سی‌‌دی، افزون بر 32 هزار سی‌‌دی و دی‌وی‌دی غیرمجاز در این شهرستان کشف و ضبط شد.

32 هزار سی‌دی غیرمجاز در گچساران کشف شد

سید زمان علیپور ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح بازدید از صنوف توزیع‌کننده اقلام فرهنگی با همکاری واحد اماکن و اطلاعات نیروی انتظامی گچساران از واحدهای خدمات رایانه‌ای و دستفروشان عرضه‌کننده سی‌دی و دی‌وی‌دی بازدید به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه بازدید از این صنوف به طور مستمر اجرا می‌شود، بیان داشت: این طرح با هدف ارتقای امنیت اخلاقی و مبارزه با اقلام ضد فرهنگی در گچساران اجرا می‌شود.

جوانان ائمه اطهار(ع) و فرهیختگان ایران اسلامی را الگو قرار دهند

رئیس اداره ارشاد اسلامی گچساران عرضه و توزیع سی‌دی‌های غیرمجاز را نوعی از تهاجم فرهنگی دانست و یادآور شد: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید در زمینه جنگ نرم دشمن هوشیار باشند.

علیپور فرهنگ ناب ایران اسلامی را بهترین فرهنگ عنوان کرد و ابراز داشت: شناخت یک فرهنگ در حقیقت معرفت به ویژگی‌های مشاهیر، ارزش‌ها و برتری‌های آن فرهنگ نسبت به سایر فرهنگ‌ها است.

وی تصریح کرد: جوانان با مطالعه فرهنگ غنی ایران اسلامی الگوگیری مناسبی از ائمه اطهار(ع)، فرهیختگان، دانشمندان و ارزش‌های اسلامی کشور داشته باشند.

علیپور از صاحبان عرضه محصولات فرهنگی نیز خواست تا با کنترل و دقت بیشتری نسبت به عرضه محصولات فرهنگی اقدام کنند.

کشف 27 هزار سی‌دی غیرمجاز در شش ماهه دوم سال 90

وی افزود: عرضه‌کنندگان محصولات فرهنگی به خواسته‌های غیرمنطقی و غیرمجاز برخی مشتریان پاسخ ندهند و مراقب موقعیت و فعالیت مراکز فرهنگی خود در مقابل هرگونه سو‌ءاستفاده افراد فرصت‌طلب باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران مبارزه با توزیع سی‌دی‌های غیرمجاز و جلوگیری از تکثیر غیرمجاز محصولات سمعی و بصری دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از عمده وظایف این اداره عنوان کرد.

علیپور گفت: در 9 ماهه گذشته تاکنون با تلاش و پیگیری‌های مستمر فعالان عرصه فرهنگی، افزون بر 32 هزار سی‌دی از دست‌فروشان و فروشندگان غیرمجاز در سطح این شهر کشف و جمع‌آوری شده است.

این مسئول در گچساران تصریح کرد: تعداد 27 هزار از این سی‌دی‌ها مربوط به شش ماهه دوم سال 90 و 5 هزار سی‌دی نیز مربوط به سه ماهه نخست امسال است.

علیپور ضمن تشکر از همکاری و تعامل واحد اماکن و اطلاعات نیروی انتظامی گچساران بیان داشت: این سی‌دی‌های غیرمجاز شامل فیلم‌های غیراخلاقی، کپی غیرمجاز فیلم‌ها و بازی‌های رایانه‌ای بوده که به زودی و با حضور مسئولان امحا می‌شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول