اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مرکزی:

30 محله غیر رسمی در استان مرکزی وجود دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری مرکزی از شناسایی 30 محله غیر رسمی در استان خبر داد.

30 محله غیر رسمی در استان مرکزی وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک غلامرضا فتح‌آبادی ظهر امروز در سی‌امین نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی اظهار داشت: بر اساس آمارهای موجود یک‌هزار محله غیر رسمی در کشور شناسایی شده که از این تعداد 30 منطقه با 620 هکتار مساحت در استان مرکزی است.

وی تصریح کرد: از آنجا که 134 هزار نفر در این مناطق سکونت دارند، ساماندهی و ارتقای توسعه شاخص‌های انسانی در این مناطق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به تشکیل کارگروه ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی در استان بیان کرد: این ستاد با عضویت 13 دستگاه به ریاست استاندار در استان تشکیل و ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی بر اساس قوانین و آیین‌نامه‌های موجود را در دستور کار قرار داده است.

فتح‌آبادی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف این کارگروه افزایش امنیت و سلامت اجتماعی است که برنامه‌ریزی‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم مقابله جدی با پدیده شوم اعتیاد تاکید کرد و گفت: بر اساس آمار موجود سالانه 4 هزار نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در کشور جان خود را از دست می‌دهند که این آمار بسیار نگران‌کننده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه اعتیاد به عنوان یک آسیب اجتماعی تمام لایه‌های اجتماعی را درگیر کرده است افزود: مصون‌سازی و واکسینه کردن آحاد جامعه در برابر اعتیاد از اساسی‌ترین نیازهای امروز جامعه است که می‌طلبد مسئولان با جدیت در این زمینه وارد میدان شوند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول