اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مسکن‌سازان استان مازندران:

سکونتگاه‌های غیررسمی مازندران ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران‌سازان استان مازندران از ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی مازندران خبر داد.

سکونتگاه‌های غیررسمی مازندران ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی حدادیان ظهر امروز در جلسه ستاد استانی توانمندسازی حاشیه‌نشینی در محل ساختمان راه‌ و شهرسازی مازندران اظهار داشت: تهیه برنامه توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر برنامه توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی شهر ساری پس از بررسی به تصویب رسید و مطالعات توانمندسازی شهرهای آمل و نکا انجام و در دست بررسی برای تصویب نهایی است.

مدیرعامل شرکت عمران‌سازان استان مازندران در ادامه از تهیه و تدوین برنامه توانمندسازی شهرهای بابل، قائمشهر و سایر سکونت‌های غیررسمی مازندران خبر داد.

وی در ادامه درباره روند تصویب برنامه توانمندسازی محله عباس‌آباد نکا خاطرنشان کرد: پنج جلسه ستاد شهرستان برای تدوین برنامه توانمندسازی محله عباس‌آباد شهر نکا برگزار شد که در اواخر سال 1390 این برنامه تهیه و پس از بررسی به تصویب ستاد شهرستان نکا رسید.

حدادیان بیان داشت: برنامه توانمندسازی عباس‌آباد نکا در ستاد استانی توانمند‌سازی حاشیه‌نشینی نیز به تصویب رسید.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان مازندران در ادامه درباره وضعیت اجتماعی عباس‌آباد نکا گفت: محله عباس‌آباد نکا 8/2 هکتار مساحت و هزار و 150 نفر جمعیت دارد که به لحاظ برخی نارسایی‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و کالبدی  مشکلات عدیده‌ای را برای شهر نکا بوجود آورد.

این مسئول ادامه داد: عباس‌آباد نکا از جمله مناطق بسیار مسئله‌دار این شهر است که اکثر ساکنان آن به مشاغل کاذب، غیررسمی و غیرقانونی همچون تکدی‌گری و فروش مواد مخدر مشغول‌‌اند که موجب بروز معضلات متعددی برای سایر مناطق شهری نیز شده است.

حدادیان اظهار امیدواری کرد که با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی به ساماندهی این منطقه پرداخته و از آسیب‌های احتمالی آینده به سایر نقاط شهری پیشگیری شود.

انتهای‌ پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول