اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل اعلام کرد

اختصاص 800 میلیون تومان اعتبار برای توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: با هدف توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی شهر اردبیل دولت 800 میلیون تومان به این شهر اختصاص داده است.

اختصاص 800 میلیون تومان اعتبار برای توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی اردبیل
صدیف بدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، با اعلام خبری خوش برای ساکنان محلات 13گانه اردبیل اظهار داشت: با هدف توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی شهر اردبیل دولت 800 میلیون تومان به شهر اردبیل اختصاص داده تا برخی از مشکلات این مناطق برطرف شود.
وی با اعلام اینکه مجموعه سکونتگاه‌های خارج از شهرک‌های تفکیکی به عنوان سکونتگاه غیررسمی شناخته شده است، افزود: محلات 13گانه اردبیل جزو سکونتگاه‌های غیررسمی اردبیل است که فاقد امکاناتی همچون کتابخانه، پارک و فضاهای تفریحی، توریستی هستند که از محل این اعتبار 600 میلیون تومان صرف معابر شده و 200 میلیون تومان نیز به مساجد و فضاهای تفریحی و توریستی هزینه می‌شود.
بدری تصریح کرد: ما مصمم هستیم تا این اعتبار را به سرعت جذب کرده و تا تیر ماه در موارد ذکر شده هزینه کنیم که در این زمینه حل مشکل محلات نظیر کتابخانه‌ها، آسفالت معابر، کوچه‌ها، مساجد و مراکز تفریحی در دستور کار است.
این مسئول خاطرنشان کرد: برای اصلاح و بهسازی معابر در محمودآباد، اسلام‌آباد و میراشرف اعتبار 600 میلیون تومانی هزینه می‌شود که تلاش می‌کنیم در سال آینده نیز از همین محل اعتبارات بیشتری را بگیریم تا از طریق طرح‌هایی که مشاور ارائه می‌کند، صرف توسعه این مناطق شود.
بدری اضافه کرد: با انتخاب مشاور تا سه ماه آینده قرار است طرح‌های عمده‌ای در سکونتگاه‌های غیررسمی برای اجرا در اختیار شهرداری قرار گیرد و به یقین اعتبارات سال آینده این ردیف بیشتر نیز می‌شود.
وی با قدردانی از عنایت وزیر راه و شهرسازی در تخصیص این اعتبار برای عمران و آبادانی بیشتر محلات 13گانه ادامه داد: پارک‌ها و فضاهای تفریحی مناطق 13گانه اردبیل در شأن ساکنان این مناطق نیست و ما در کنار بهسازی تپه‌های مختلف این منطقه نظیر سربند، تلاش می‌کنیم تا پارک وحدت و شهرک حقیقت را تکمیل کرده و سال آینده تحویل اهالی دهیم.
شهردار اردبیل احداث کتابخانه در محل پارک‌ها و مجهز شدن پارک وحدت به وسایل بازی را از دیگر اولویت‌های شهرداری در سال آینده اعلام کرد و گفت: با تصمیم شورا و شهرداری ساکنان مناطق 13گانه در پرداخت عوارض سالانه از 20 درصد تخفیف برخوردار هستند که این تخفیف در تعرفه سالانه نیز ذکر شده است.
وی افزود: در حد توان سال آینده کانال سنگی مناطق 13گانه را اجرایی و عملیاتی می‌کنیم و بر استمرار این کار نیز تاکید داریم.
انتهای پیام/آ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول