اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرد:

نبود استاندارد و ناپایداری مشکل عمده سکونتگاه‌های غیر رسمی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان مسکن و شهر سازی استان اصفهان گفت: ناپایداری ساختمان‌ها و غیر استاندارد بودن آنها مشکل عمده سکونتگاه‌های غیر رسمی است.

نبود استاندارد و ناپایداری مشکل عمده سکونتگاه‌های غیر رسمی
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود محمود زاده ظهر امروز در جلسه توانمندسازی و بهسازی سکونتگاه‌های غیررسمی در ارتباط با مشکل سکونتگاه‌های غیر رسمی اظهار داشت: یکی از  مشکلات عمده این مناطق، ناپایداری ساختمان‌ها و غیر استاندارد بودن آنها است که اگر بتوانیم برای بافت‌های مصوب مشابه شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت همچون مسکن مهر تسهیلات دهیم اقدامات خوبی را می‌توانیم انجام به سرانجام برسانیم.
وی ادامه داد: همچنین باید دفاتر نوسازی و بهسازی هرچه سریع‌تر در اصفهان راه اندازی شود.
رئیس سازمان مسکن و شهر سازی استان اصفهان افزود: در اجرای پروژه‌های بهبود سکونتگاه‌های غیر رسمی که شهرداری‌ها آمادگی ورود دارند، بهتر است این طرحها با مشارکت 50 درصدی شهرداری و دولت انجام شود.
وی اضافه کرد: لازم است سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای تأمین تاسیسات و خدمات این مناطق همچون آب، برق، گاز، مدرسه، ورزشگاه، درمانگاه و پارک اقدام لازم را انجام دهند.
محمود زاده در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه 20 درصد پروژه‌های مسکن مهر که تاکنون در کشور به بهره برداری رسیده مربوط به استان اصفهان است، خاطرنشان کرد: استان اصفهان با ساخت 170 هزار واحد مسکن مهر در کشور پیشتاز است که 22 هزار واحد آن در هفته دولت به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: بزرگ‌ترین پروژه مورد بهره‌برداری، مربوط به کاشان با یک هزار و 400 واحد است که با هزینه‌ای افزون بر 60 میلیارد تومان ساخته شده است.
رئیس سازمان مسکن و شهر سازی استان اصفهان یادآور شد: مرحله اول واگذاری واحدهای مسکن مهر در استان اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری انجام و 22 هزار واحد مسکونی به متقاضیان واگذار شد.
وی تصریح کرد: در هفته آینده تعداد 20 هزار واحد مسکن مهر به بهره برداری می رسد و در اختیار مردم قرار می گیرد.
انتهای پیام/ح20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول